עיצוב גבות: המדריך המלא

גבות מעוצבות, נקיות ומתאימות למבנה הפנים משוות מראה מטופח ונשי (יותר מכל אקססוריז יקר). הנה כל מה שחשוב לדעת על עיצוב גבות: איך בוחרים צורה מתאימה, איך משמרים, הרגלי צמיחת השערה, האם להסיר לצמיתות ועוד

מאת: מערכת בלו

אם הגבות שלך מזכירות יער עבות, קחי בחשבון שמעבר למפגע בלתי נשי בכל קנה מידה אפשרי, את נראית יותר עייפה, אפורה וחסר לך העיצוב הנכון ש"יאיר" לך את הפנים. נכון, בין שלל העיסוקים הנשיים, האימהיים והזוגיים לפעמים אפילו פגישה בת חצי שעה אצל קוסמטיקאית / מעצבת גבות נראית בלתי אפשרית, אבל רק נראית.

 

הצלחנו לעורר בך קצת אי נוחות? דיינו - כי יש דברים שאסור לוותר עליהם בשגרה הנשית: גבות, שפם, שעווה במקומות הנכונים, שתייה מרובה לעור הפנים, קרם יום וקרם לילה. השאר הוא כבר עניין אישי של כמה והאם להתאפר, אופנה ואקססוריז. אז לפני האיפור והבגדים הנה עצות בסיסיות וחשובות לגבי עיצוב גבות מאת נורית עשור, אמנית עיצוב גבות:

 

כדאי שהעיצוב גבות הראשוני יהיה אצל מעצבת ולא עצמאי. כך תוכלי להגיע לגבות שתכננת מלכתחילה ויותר מזה - לשתי גבות אחידות וללא קרחות.

 

אפשר לשמר את העיצוב גבות כשבועיים שלושה, ולאחר מכן לבקר שוב אצל אותה קוסמטיקאית.

 

כל מעצבת העושה עיצוב גבות עובדת בשיטה, בחשיבה ובעיצוב שלה לכן אם את מרוצה מהמראה אותו את רואה במראה הקפידי להישאר באותו מקום.

 

גבות עפ"י מבנה פנים:

כדי להגיע למראה המבוקש יש לנצל את הפוטנציאל הטבעי של הגבה, לא כל צורה מתאימה ומחמיאה למבנה הפנים. עדיף להתייעץ ולבחור בקפידה את הצורה המחמיאה ביותר למבנה הפנים.

 

למבנה עגול:

גבה ישרה עם עלייה לקראת הסוף שתשבור את המבנה העגול ותיתן שינוי דרסטי לעגלגלות.

 

למבנה פנים ארוך:

גבות עבות וארוכות בצדדים שישברו מעט את האורך.

 

בכל מקרה, שמרי על גבות ארוכות ככל האפשר וזכרי תמיד כי גבה ארוכה היא סקסית.

 

בחירת צורה :

הדרך הטובה ביותר להדמיית צורת הגבה היא באמצעות שרטוט, ניתן לעשות זאת בעזרת עיפרון גבות כך שתוכלי לראות את הדברים באופן מוחשי.

 

יש לך קרחת בגבה?

במידה וחסר שיער, יש לאפשר לגבות להתמלא כך שאופן הגידול יהיה בהתאם לצורה שבחרת. בעניין הזה ס ב ל נ ו ת היא מילת המפתח, זה קורה לאט אבל לבסוף הן מתמלאות באופן טבעי.

 

שימור וטיפוח

ניתן "לנקות" שערות סוררות בעזרת פינצטה פעם בשבוע-שבועיים. חשוב לעקוב אחר קווי המתאר ולהשתדל לא לפגוע בקווי המעצבת. מומלץ להגיע לטיפול כאשר הגבות מתחילות לאבד צורה וזקוקות לרענון. זה לוקח בין שלושה שבועות לחודש, בהנחה שמידי שבוע את מקפידה לנקות את השערות המיותרות. הכלים המומלצים: חוט, פינצטה ושעווה.         

 

חשוב מאוד לא לנקות כל שערה שאת רואה במראה, כי מחר יצמחו לך השערות שהוצאת שלשום וכן הלאה. הצמיחה מוגברת במיוחד בחודשי הקיץ, ולכן יש להמעיט בתדירות הסידור.

 

בסיום הטיפול מומלץ למרוח ג'ל אלוורה להרגעת העור.

  

גבות לפי עונות

הגבה האידיאלית בחורף מתחילה בקו ישר מעל זווית העין הפנימית ומסתיימת בקו אלכסוני דמיוני מזווית העין החיצונית עד לכנפות האף. תחילתה עבה, עד לנקודת הגובה ומשם היא הולכת ומדקיקה (כלומר - דקה יותר).

 

הסרת גבות לצמיתות - האם מומלץ?

מומלץ לא לבצע הסרת שיער לצמיתות בגבות מאחר וקרן האור נוטה להתפשט באזור המטופל ועלולה להוריד יותר שיער מהרצוי דבר שיכול להרוס את הגבות ואת הצורה.

 

מעבר לכך, גם לגבות יש אופנות ואת לא רוצה להיתקע עם גבות דקיקות כשכולן מסתובבות עם גבות ברוק שילדס.

 

עם הגיל ישנה צניחה של העפעף מה שיכול לגרום לגבה "להתקרב" לעין, בהסרת שיער לצמיתות ולא יהיה ניתן לשנות ו"להרים" מעט את הגבה כך שתיצור אשליה של מרחק.

 

עד כאן המדריך השלם של עיצוב גבות.

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם האסתטיקה של bello תמצאו מידע עדכני ואמין אודות כל הקשור לעולם האסתטיקה: הסרת שיער, הגדלת חזה, מנתחים פלסטיים, ניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה, שאיבת שומן, הסרת משקפיים, הלבנת שיניים ועוד. אם החלטת לעשות טיפול אסתטיקה אצל קוסמטיקאית או ניתוח פלסטי אצל מנתח פלסטי הגעת למקום הנכון. אתר bello מביא מאמרים, כתבות ומדריכים על כל תחום בעולם האסתטיקה והקוסמטיקה.
באתר תמצאו מידע מקיף ומגוון שמובא קוסמטיקאיות, מנתחים פלסטיים ומומחי אסתטיקה בכירים.

הסרת שיער בלייזרהלבנת שינייםחזההורדת שיערמנתח פלסטיקוסמטיקאיתניתוחים פלסטייםבוטוקסטיפולי קוסמטיקהפילינגעיצוב גבותרפואה אסתטית

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל