בר רפאלי מזיעה

אל מערכת המגזין של Bello הגיעו צילומים מהממים של היפה הלאומית בר רפאלי. בר, נבחרה להיות הפריזנטורית של VIM. שברנו את הראש כשניסינו לבחור תמונה אחת מייצגת של בר רפאלי. החלטנו לבלבל גם אתכם אז הנה התמונות. לא נגענו.

מאת: מערכת בלו

לצילומים של רשת VIM שמשיקה קונספט Well- Being חדש בראשון לציון נבחרה דוגמנית העל בר רפאלי.

 

בר רפאלי, פצצה עולמית, נבחרה לייצג את המיזם החדש המשתרע על פני 4000 מ"ר אשר כולל מתחם פנאי ובריאות מפואר. המקום משלב מגוון פעילויות חדשניות בתחום הכושר, ספא וגם בית קפה בריאותי. לצילומי הקמפיין הגיעה בר רפאלי מצוידת בבגדי אימון נוחים והפגינה מקצועיות של דוגמנית על ויופי מדהים ובריא. את התמונות של בר רפאלי אשר הפליאה בכישוריה הספורטיביים והגוף המחוטב החלטנו להעמיד לשיפוטכם.

 

צילומים באדיבות יפה אפרתי תקשורת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם כושר וספורט של bello תמצאו מידע עדכני על אימוני כושר, תוכניות אימונים, בבית ובמכון כושר, לצד מאמרים של מאמני ומדריכי כושר מוסמכים בנושאים הקשורים לכושר, ספורט ואורח חיים בריא. אם החלטתם להיכנס לכושר, או שאתם רוצים לשפר את הכושר הגופני שלכם - אתם במקום הנכון. עולם הכושר של אתר bello מביא לכם את מיטב הכתבות על כל תחום הכושר הגופני, לרבות תחומי אימון פופולאריים כגון אופניים, פילאטיסחדר כושרמאמן כושר אישיאימון כושר

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל