מיתוסים על פעילות גופנית - חלק א'

שומן לא יהפוך לשריר, אימון משקולות לא יהפוך נשים לשריריות ומגושמות ואימון כוח לא מפחית גמישות. ויש עוד

מאת: מערכת בלו

אימוני כוח יגרמו לנשים להראות שריריות ומגושמות

נשים רבות נמנעות מאימוני כוח משום שהן חושבות כי אימונים מסוג זה יגרמו להן להראות שריריות ומגושמות.האמת היא כי אימוני כוח 3-2 פעמים בשבוע יגרמו לנשים להפחית מרקמת השומן שלהן ויעלו במעט את המסה הרזה (המסה השרירית). בניגוד לגברים, נשים לא יכולות לצבור מסה שרירית גדולה משום שרמות ההורמונים האחראיים לכך נמוכות בהשוואה לגברים. בנוסף, אימוני כוח יתרמו לעצם בריאה וצפופה יותר מה שיקטין בעתיד את הסבירות ללקות בדלדול-עצם (אוסטיאופורוזיס).

 

אימוני משקולות פוגעים ברמת הגמישות שלך

התרגול באמצעות המשקולות נעשה לאורך כל טווח התנועה של השרירים והמפרקים. תרגול שכזה משפר את גמישותם של השרירים. מבנה אימון נכון צריך לכלול תרגילי גמישות ומתיחה בתחילתו ובסיומו של האימון. הקפדה על ביצוע תרגילי הגמישות תסייע לך לשמור על טווחי תנועה תקינים.

 

אימוני משקולות גורמים לרגליים להיראות גדולות

העלייה במסת השריר גורמת "לדחיפת" השומן אל ההיקף. תוכנית אימונים שתכלול פעילות אירובית והקפדה על תזונה נכונה תסייע לך בהשגת רגליים חטובות.

 

אם תחדלי מאימוני משקולות השרירים שלך יהפכו לשומן

שטות מוחלטת. רקמת שומן ורקמת שריר הן רקמות שונות לחלוטין. מבחינה פיזיולוגית לא ניתן להפוך רקמה אחת לאחרת. מה שקורה עם הפסקת האימונים זה שעודפי הקלוריות יאגרו בתאי השומן. אם תבצעי התאמה מחודשת במאזן הקלורי שלך - תוכלי למנוע השמנה.

 

עליות משכיבה לישיבה ("כפיפות בטן") יעזרו לך להיפטר מעודפי השומן בבטן

בהחלט לא. לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. כאשר אתה מאבד שומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה תהיה פרופורציונלית באזורי הגוף השונים. עליות משכיבה לישיבה, או כל פעילות כוח אחרת, תגרום לחיזוק השרירים שמתחת למעטה השומן.

  

פעילות גופנית גורמת לשומן להפוך לשריר

הדבר נראה כך רק למראית עין. בלתי אפשרי להפוך רקמה מסוג מסוים לרקמה אחרת ולכן שומן לא יכול בשום אופן להפוך לשריר, ולהפך.מה שקורה בעצם זה שהפעילות הגופנית דורשת אנרגיה המסופקת ממאגרי השומן של הגוף.במקביל, הפעילות הגופנית תורמת לעלייה בטונוס השרירי ולפיתוח המסה השרירית. כך שבמקום להראות בעל שרירים מדולדלים, רפויים וחלשים המכוסים בשכבה עבה של שומן, אתה מתחזק ושריריך התפוחים מכוסים עתה בשכבה דקה של שומן.

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם כושר וספורט של bello תמצאו מידע עדכני על אימוני כושר, תוכניות אימונים, בבית ובמכון כושר, לצד מאמרים של מאמני ומדריכי כושר מוסמכים בנושאים הקשורים לכושר, ספורט ואורח חיים בריא. אם החלטתם להיכנס לכושר, או שאתם רוצים לשפר את הכושר הגופני שלכם - אתם במקום הנכון. עולם הכושר של אתר bello מביא לכם את מיטב הכתבות על כל תחום הכושר הגופני, לרבות תחומי אימון פופולאריים כגון אופניים, פילאטיסחדר כושרמאמן כושר אישיאימון כושר

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל