הכל אודות מאמנת התזונה האישית

כבר מזמן השכלנו להבין כי הפתרון להרזייה אינו כרוך רק בפעילות גופנית סדירה אלא גם בתזונה נכונה. הבעיה נוצרת כשאנחנו לא מסוגלים לעשות זאת לבד והפתרון הוא להצטייד במאמן תזונה אישי. הנה לכם ראיון עם "שוטר" מסוג אחר

חיפוש מתכון דיאטטי
מאת: מערכת בלו

 

 

לפני כשבע שנים, בעודה נלחמת במשקלה המוגזם, הבינה סוני כי הפתרון להשלת הקילוגרמים המיותרים אינו כרוך רק בפעילות גופנית סדירה אלא גם בתזונה נכונה. הפתרון היה ממש לנגד עיניה ולמזלה הרב היא הצליחה לזהות אותו ולאמץ אותו לחיקה. היום סוני היא רזה מתמיד ויתרה מכך היא הפכה את הדיאטה למקצוע.

 

סוני קרנקורס היא מאמנת תזונה אישית אשר עוזרת לאנשים בתהליך של הירידה במשקל.

 

"מדי יום ראשון", היא נזכרת, "התחלתי דיאטת הרעבה חדשה וביליתי שעות בשיעורי ספינינג קשים שלא הועילו, משום שמיד עם תום השיעור אכלתי המון כי הייתי מאוד רעבה".

 

"היום כשאני מלווה אנשים בתהליך של ירידה במשקל אני מקפידה לציידם בעקרונות שתורמים מאוד לתהליך כולו". 

 

"אם תאכל יבוא שוטר"

 

"מניסיוני האישי כמאמנת תזונה שמעתי אין ספור משפטים כגון: "אני צריכה שוטר, אחד כזה שאני אתבייש ממנו ובגללו אכנס למשטר תזונתי נכון ועקבי, רק ככה אצליח". הרבה פעמים ניתן לומר כי מאמן אישי הוא בחזקת שוטר באיזשהו מקום, ואותו לקוח מרגיש לא נעים ממנו ולכן גם אינו סוטה בשל כך מן הדרך".

 

הזנחה גורמת להצטברות שומנים

 

"כשאנחנו מוצאים את עצמנו במצב של עודף משקל סימן שהפסקנו לתת לעצמנו דין וחשבון על מעשינו בתחום התזונה. הזנחה מצטברת, גורמת להצטברות שומנים ולאיבוד שליטה על משקל תקין".

"אחד התפקידים החשובים של מאמן הוא להפוך לגורם החיצוני אשר לו נותנים את הדין וחשבון על מעשינו.

ברגע שיש מי שמפקח עלינו, אוטומטית אנחנו מתבייתים על הרגלים טובים יותר".

 

קל יותר לרדת במשקל עם מאמן אישי

 

"לא צריך להיות פרופסור על מנת להבין את ה"מתמטיקה" שעומדת מאחורי תופעת הירידה במשקל.

רוב האנשים יודעים בדיוק מה הם צריכים לעשות על מנת להראות ולהרגיש טוב יותר.

הפער בין הידיעה לתוצאה הוא בביצוע וגם כאן נכנס התפקיד של המאמן האישי: לוודא שהפער הזה מפסיק להתקיים".

 

"למאמן האישי תפקיד נוסף והוא לצייד את הלקוח בידע מקצועי ולתת טיפים על מנת להקל על תהליך ההרזיה הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטאלית".

 

למה המשקל עוצר מלרדת?

 

"אני זוכרת שבתהליך הירידה במשקל שאני עברתי, היו תקופות שהמשקל היה נעצר ומפסיק לזוז. זו יכולה להיות תקופה מאוד מייאשת בעיקר שידעתי כי אני עושה הכל לפי הספר. ובכל זאת, לא ירדתי במשקל.  אני עדות חיה לכך לכך שהמאמן האישי שלי הוא הגורם שהחזיק אותי למעלה ולא נתן לי ליפול. המאמן שלי היה מדרבן אותי ומחדיר בי מוטיבציה להמשיך ולא להתייאש".

 

לשתות הרבה מאוד מים

 

"לשתיית מים תפקיד קריטי בירידה במשקל. אני נתקלת בהמון לקוחות שמודעים לחשיבות השתייה אך יחד עם זאת לא מצליחים להגיע למצב שהם אכן שותים כיאות. כ- 70 אחוזים מהגורמים לירידה במשקל אחראים המים. זה מדהים כמה שהתהליך נעשה יעיל יותר וקל יותר כשמקפידים על שתייה מרובה של מים".

 

סדר ותכנון מראש

 

"כשאנחנו בתהליך של דיאטה אין מקום לספוטניות באוכל. חייבים להתארגן מראש בין אם אנחנו כל היום מחוץ לבית ובין אם אנחנו עובדים מהבית. עם כל הלקוחות שלי, בשלבים הראשונים של העבודה המשותפת אני עובדת בעיקר על הנושא הזה של התכנון המוקדם של היום".

 

אין סוף לתירוצים

 

"אני שומעת המון תירוצים של "אני כל היום אוכלת בחוץ", או "אין לי זמן לאכול אז אני חוטפת" או "אני כל היום בבית אז הפיתויים רבים" ועוד תירוצים רבים אחרים. מהניסיון שלי עם עצמי, למרות כל התנאים ניתן בקלות לרדת במשקל. הכל תלוי בתכנון מוקדם שדורש 5 דקות ביום. 2 דקות לשיחה עם מאמן התזונה בנוגע לתפריט היומי ו-3 דקות נוספות להכנת האוכל עבור אותו יום".

 

להעדיף מזונות מסוימים על אחרים

 

"רוב הלקוחות לרוב לא מרגישים שהם בדיאטה מכיוון שצורת הלימוד שלי היא שלא צריך לרעוב כשיורדים במשקל.

לעומת זאת, יש צורך לוותר על ה"אויבים" ולהימנע מרכישתם. יחד עם זאת עדיין אפשר ליהנות מאוכל אך הכל בכמויות הנכונות ובמידה".

 

תוספי תזונה בשביל הבאלאנס

 

"המזון התעשייתי של היום הוא בעייתי: מצד אחד הוא זמין בתצורות ובטעמים מגוונים כמו מתוק מלוח או צבעוני, ומצד שני לרוב הוא חסר ערכים תזונתיים".

 

"רוב המזונות הללו עתירי קלוריות ריקות, רוויים בצבע מאכל ודלים בסיבים תזונתיים, ויטמינים, מינרלים ושמנים בלתי רוויים כגון אומגה 3אשר חיוניים לגוף".

 

"כך נוצר מצב שהגוף שלנו ימצא במצב מתמיד של חוסרים בויטמינים וחוסר איזון כללי.

אותו חוסר איזון גורם לכל אותם תחלואים כמו לחץ דם גבוה, רמות סוכר גבוהות, מחלות לב, בעיות קשב וגם עודף משקל.

ברגע שאנחנו מתחילים לצמצם בקלוריות בתהליך ההרזיה, באופן אוטומטי יגדל החוסר הקיים בגופנו ואז סיכוי גבוהה שהגוף שלנו יכנס למצוקה.

סימני המצוקה הם עייפות, כאבי ראש, מחזור חודשי לא סדיר, הפרעות שינה, עצבנות יתר ודיכאון. בנוסף לכך, יחל להופיע דחף לפחמימות וסוכרים ומכאן להשמנה הדרך קצרה".

 

"תוכנית תזונתית מאוזנת מקפידה על שילוב של תוספי תזונה בהתאמה אישית ועל סמך הרגלי התזונה האישיים ואורח החיים של אותו לקוח, כך שנמנעת מראש האפשרות שהגוף יגיע למצב של חסך וכמובן הימנעות משבירת הדיאטה".

 

מעוניינים להשתתף בניסוי חינם לירידה במשקל? מבצע מיוחד לגולשי אתר bello היכנסו אל האתר של סוני, מלאו את פרטיכם האישיים וסוני תיצור עמכם קשר. האתר של סוני: www.mishkalkal.co.il

 

 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

   
לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל