מי קבע שרזה זה יפה? להלן הסיבות

סיבה ראשונה לכך היא השפעת הסביבה; השניה: הסגידה לרזון; השלישית: תכתיבי האופנה של הסביבה בה אנו חיים ויש ועוד...

חיפוש מתכון דיאטטי
מאת: ערן וינטרוב

 

 

 

סיבה ראשונה לכך היא השפעת הסביבה. רוב האנשים מצויים בשלב זה או אחר בתהליך של דיאטה לצורך ירידה במשקל. מאבק בלתי פוסק בשומנים הצוברים שטח אכסון נרחב על הישבן, הידיים הבטן ועוד שאר מקומות אסטרטגיים על פני השטח שלנו, המהווה עבור רובנו מאבק יומיומי רצוף מכשולים בתהליך מתמשך הנוטה להוביל רבים מאיתנו למצב רוח ירוד ודיכאון שאינו מרפה.

 

הסגידה לרזון הפכה לגדולה עוד יותר במרוץ העשור האחרון והיא חולשת על פני עמים ומדינות. אז מה הפלא שהוקמה לה תנועות התנגדות ואשר קוראות לדוגמניות להפסיק מלעיסת עלים ירוקים והן מתבקשות להעלות על גופם הצנום מספר קילוגרמים בריאים אשר ירחיקו אותן ממחלת האנורקסיה ויחזיר להם את צבע הדובדבן לפניהן החיוורות.

 

בתוך תוכנו כולנו יודעים כי הבעיה הרצינית מתחילה בדימוי העצמי של האדם וכיצד הוא מעמיד את עצמו בתוך סקאלת המשקל הנהוגה בסביבת מחייתו, משמע מה הם תכתיבי האופנה של הסביבה בה אנו חיים. לצורך המחשת העניין ניקח לדוגמא מיקרה היפוטטי פשוט: דמיינו לעצמכם את תגלית השנה הטרייה בעולם הפופ: לפניכם זמרת צעירה, בעלת קול נפלא, עיניים מהפנטות, שיניים פצצה, אבל...מה... רואים על המסך שהיא בהחלט לא רזה- היא לא עוברת טוב מסך, מהסיבה היחידה שהיא איך לומר?,"די מלאה".

 

מסתבר שיש נוסחת פלא להצלחה בעולם השואו ביזנס: את חייבת להיות דקיקה על מנת להצליח וכמה שיותר מהר ודרסטי יותר טוב להצלחתך בעתיד שלך ובטח יותר בטוח לכיסם של המפיקה והסוכנים.

השלב הבא לאחר הזכייה בתחרות השירים הוא כמובן בניית תוכנית אימוני כושר מפרכים דיאטה דלת שומנים ופחמימות והרבה מים ותה סיני. זהו מתכון בטוח להפיכת הזמרת האנונימית לחביבת הקהל שתהפוך מן הסתם תוך זמן ממש קצר למכתיבת טרנדי לבוש, חברות סוללר מועדפות ואפילו...גלחה - הקרחת.

 

פרסומות אופנה ואפילו פרסומת לנוזל לשטיפת רצפות תצגנה תמיד דוגמניות חטובות שנראות טיפ טופ על המסך כי הן מוכרות טוב יותר ומפתות את העין הרבה יותר מהר מנשים רגילות. אנחנו רוצים לראות אנשים יפים וחטובים כי זה מודל שרחוק מאיתנו. מודל שמספרו מועט ורובנו אינם נכללים בתוכו.

ומכאן שהבעיה מתחילה כשהדבר חורג מגבולות האפנה. מחקרים רפואיים שנעשו לאחרונה גילו כי הגורם המשפיע ביותר על תחילתן של הפרעות האכילה הוא הסביבה.

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל