ללא פחד - טיסות לחו"ל לחולים כרוניים

ללא פחד - טיסות לחו
חיפוש מתכון דיאטטי

מצב בריאותי רגיש משנה לא פעם את כל סדרי החיים, בטח ובטח בכל מה שנוגע למותרות כגון חופשות ונסיעות לחו"ל. שימוש בתרופות, שימוש במכשור רפואי, טיפולים, בדיקות ומעקב רפואי עשויים להפוך נסיעה לחו"ל למאתגרת במיוחד. לעיתים גם ללא צורך ממשי בטיפול ובמעקב צמוד, אנשים הלוקים במחלות כרוניות מעדיפים לוותר על נסיעות לחו"ל מאחר והם חוששים שלא יינתן להם מענה מתאים במקרה של הסתבכות או התדרדרות מצבם הבריאותי.

 

על אף מורכבות המצב, את החשש הזה אפשר לצמצם באופן משמעותי באמצעות ביטוח נסיעות מקיף ומתאים לחולים כרוניים. ביטוח נסיעות לחו"ל אשר מתאים לחולים כרוניים אומנם יעלה לכם יותר בהשוואה לביטוח של אדם בריא, אך הוא יעניק לכם כיסוי ביטוחי מלא במגוון מצבים בריאותיים פשוטים ומורכבים גם יחד.

 

דאגו לביטוח נסיעות מתאים

לא כל חברות הביטוח מכסות את כלל המצבים הבריאותיים. אם נתקלתם בסירוב מחברה אחת, אל תהססו לפנות לחברה אחרת, יתכן והיא תוכל לתת לכם את המענה. כיום קיימות בשוק חברות מנוסות המבטחות את מגוון המצבים הרפואיים וסביר להניח שגם לכם תוכל להימצא אצלם חבילת הביטוח המתאימה.

 

אמרו את האמת

חולים רבים מנסים להוזיל את עלויות ביטוחי הנסיעות ולכן מעגלים פינות ולא מדווחים על מצבם הרפואי המלא. במקרה של חולים כרוניים מדובר בסכנת חיים של ממש. חברות הביטוח תופרות לכם חבילות ביטוח מותאמות אישית לסוג המחלה ומצבו הבריאותי של החולה. כאשר חולים מסתירים פרטים אודות מצבם הבריאותי, חברת הביטוח עלולה לדלג על כיסויים חשובים מאוד וחס וחלילה במצבי חירום החולה, שרצה לחסוך, ישלם ביוקר מכיוון שהחברה לא תממן לו את הטיפולים להם הוא זקוק. 

דווחו לנציג חברת הביטוח הכל על מצבכם הבריאותי, סמכו עליו ותנו לו לבנות לכם חבילת ביטוח מקיפה שתכסה את כל האפשרויות.

 

נסיעות למטרות רפואיות

אם אתם מתכננים לטוס לחו"ל על מנת לעבור ניתוח או טיפול רפואי, דעו לכם שככל הנראה לא תוכלו להיות מבוטחים על ידי חברות הביטוח. במקרים של טיפולים בחו"ל מצבכם הרפואי עשוי להשתנות וחברות הביטוח לא יכולות לשער את היקפי הטיפול לו אתם עשויים להזדקק ולכן לא מאפשרות ביטוח במצבים אלה.

 

הצטיידו בהתאם

זקוקים לתרופות, מכשור או ציוד נלווה? חשבו היטב את הכמות שעליכם לקחת כך שתספיק לשימוש לכל אורך החופשה ואל תשכחו לקחת כמות עודפת לפחות לכמה ימים. במקרה של מזג אוויר שיקרקע את המטוס, עיכוב לא צפוי בטיסה או אפילו צעד ספונטני להארכת החופשה, לא יפריעו ויטרידו אתכם בגלל מחסור בתרופות או ציוד. כמו כן, מומלץ להצטייד בהעתק המרשמים באנגלית.

 

היזהרו עם תרופות

חשוב שתבררו מה המדיניות לגבי הכנסת תרופות לכל מדינה אליה אתם טסים. חולים כרוניים נאלצים לא פעם לשאת עימם כמויות גדולות מאוד של תרופות מה שיכול להיחשב במדינות מסוימות פעילות לא חוקית. בדקו מהי מדיניות המדינה בה אתם מבקרים ודאגו לדאגו לאישורים המתאימים במקרה הצורך.

 

הימנעו מהרפתקאות מיותרות

לצערנו כיום כמעט ולא קיימים ביטוחים לחולים כרוניים המעוניינים לבצע פעילות אקסטרים וזאת משום שהסבירות שפעילות אקסטרים תגרום לנזק או החמרה במצב הבריאותי היא גבוהה מאוד. לפני שאתם מוותרים מראש על פעילות אקסטרים, כדאי שתבררו האם במצבכם הרפואי ישנה אפשרות לכיסוי ביטוחי של פעילות אקסטרים. אל תפתחו ציפיות גבוהות מדי, אך אם אתם חובבי אנדרנלין, אולי תופתעו לטובה.

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל