הכל אודות שאיבת שומן ללא ניתוח

החידושים הטכנולוגיים הגיעו גם לתחום הרפואה הפלסטית. כיום, מי שבוחרת לעשות שאיבת שומן לא צריכה בהכרח לעבור ניתוח בשיטה המסורתית, אלא יכולה להיעזר במגוון טכניקות חדישות אשר אינן מחייבות הרדמה מלאה

הכל אודות שאיבת שומן ללא ניתוח ()
חיפוש מתכון דיאטטי

התבוננות בציורים מתקופת הרנסנס יכולה להזכיר לנו, שפעם אישה "עגלגלה" נחשבה ליפה. אך התרבות המערבית המודרנית יצרה אידיאל יופי חדש - גוף חטוב ורזה הוא יפה. אנחנו ממהרות להתאים את עצמינו לאופנה החדשה, באמצעות דיאטות וגם באמצעות שאיבת שומן או ניתוחים פלסטיים. לא רק נשים פונות לשאיבת שומן, כיום כ-20% מהמטופלים הם גברים. 

שאיבת שומן - לא מתאים לכולם 

שאיבת שומן אינה מתאימה לאנשים במשקל עודף, כאשר השומן מפוזר בצורה פחות או יותר אחידה בגוף. הטיפול מתאים רק במקרים בהם לאחר דיאטה נשארו בכל זאת מצבורי שומן במקומות ספציפיים בגוף (מותניים, ירכיים, זרועות ועוד). שאיבת שומן אינה אמורה להוות תחליף לתזונה נכונה ולפעילות גופנית סדירה. חשוב להבין שהשאיבה אינה מהווה "ביטוח" נגד השמנה. גם לאחר ביצוע ההליך, במידה ולא תהיה שמירה על אורח חיים בריא ומאוזן, תהיה השמנה חוזרת.

שאיבת שומן אינה נחוצה למי שמרגישה טוב עם עצמה ואוהבת את הגוף שלה. אמנם כמות הקילוגרמים שלנו הוא נתון אובייקטיבי, אבל היכולת לקבל ולאהוב את עצמינו תלויה בעיקר בצורה בה אנו בוחרות להסתכל על המציאות. 

שאיבת שומן באמצעות תמיסה פיזיולוגית 

מדובר בפרוצדורה רפואית חדשנית, המתבצעת בהרדמה מקומית, כך שהמטופלת נמצאת בהכרה ויכולה לשתף פעולה עם התהליך. המכשיר ממיס ומפורר את השומן באמצעות החדרת תמיסה פיזיולוגית. באותה תמיסה מכניסים גם חומר הרדמה, על מנת לטשטש את הכאב, בדומה לחומר שנמצא בשימוש ע"י רופאי שיניים. רק לאחר שהשומן מומס הוא נשאב מהגוף. ההליך מתבצע במקומות ספציפיים בגוף, לפי הצורך, כגון ירכיים, צוואר או זרועות. המטרה היא לעצב את הגוף ולהתמודד עם עודפי השומן שנשארו גם אחרי דיאטה ופעילות גופנית. למעשה, בעקבות שאיבת שומן אין ירידה במשקל אלא ירידה בהיקף הגוף באזורים בהם ההליך התבצע. לאחר שאיבת שומן, אם אין שמירה על תזונה נכונה, תהיה השמנה מחדש באותם מקומות. כיום נהוג לא להוציא את כל תאי השומן מאזור מסוים בגוף, על מנת שאם ישנה השמנה מחדש זה יקרה בצורה הומוגנית בכל הגוף. העובדה שההליך מתבצע בהרדמה מקומית בלבד מאפשרת למטופלת לקחת חלק פעיל בטיפול- הרופא ישאל אותה תוך כדי כמה שומן להוריד, בעודה עומדת מול המראה. לא לכולן זה מתאים, יש גם נשים שמעדיפות לא לראות את התהליך. ההחלמה לאחר שאיבת שומן היא מהירה, ישנה חבישה אלסטית וכבר אחרי השאיבה המטופלת יכולה ללכת הביתה, למחרת יכולה ללכת לעבודה ולאחר שלושה ימים יכולה להתחיל בפעילות גופנית. באזורים שטופלו יכולים להופיע שטפי דם (כמו סימנים כחולים שמופיעים לאחר מכה), שיעברו עם הזמן.

 

שאיבת שומן - bello

שאיבת שומן בלייזר 

הטיפול מתבצע ללא הרדמה מלאה, באמצעות החדרת זונדה צרה לשכבת השומן, דרכה מוקרן אור לייזר. הלייזר ממיס את תאי השומן באמצעות חום, ולאחר שתאי השומן הופכים לנוזל ניתן לשאוב אותם או לשקול להשאיר אותם להיות מסולקים מהגוף בתהליך טבעי. במקרה כזה, התוצאה הסופית תראה לעין רק לאחר כחודשיים. הטיפול בלייזר מתאים לסילוק מאגרי שומן שאינם גדולים, בין 400 ל-600 סמ"ק במפגש טיפולי אחד. בהשוואה לניתוח המסורתי, הטיפול בלייזר נחשב לעדין יותר, גורם לפחות כאבים, לפחות סימני נפיחות וההתאוששות היא מהירה יותר. החסרונות הם סיכון לכוויות והגבלה בכמות השומן שאפשר לסלק בטיפול אחד. 

שאיבת שומן באמצעות גלי רדיו 

הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית, באמצעות טכנולוגיה חדשנית של גלי רדיו, וללא ניתוח! גלי הרדיו גורמים לחימום והמסה של תאי השומן, אשר בהמשך מסולקים מהגוף באמצעות מכשיר  Body-Tite. הטיפול מיועד לסילוק מצבורי שומן באזורים שונים בגוף, כגון בטן, זרועות, סנטר, ישבן , מותניים, ירכיים או חזה אצל גבר. היתרון של טיפול באמצעות גלי רדיו הוא שבנוסף להמסת השומן הטיפול גורם גם להידוק העור ומעודד יצירת סיבי קולגן חדשים. בנוסף, גלי הרדיו לא פוגעים בתאים אחרים מלבד תאי השומן, כך שבתום הטיפול יש פחות נפיחות או שטפי דם. לרוב אין צורך במשככי כאבים וניתן לחזור לשגרה ביום שלאחר הטיפול. 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל