החידושים בעולם הדיאטה המהירה הטבעית

כל מה שרציתם לדעת על החידושים בעולם הדיאטה המהירה הטבעית

החידושים בעולם הדיאטה המהירה הטבעית ()
חיפוש מתכון דיאטטי

הדיאטה אחד "המוצרים" המובילים בשוק הצרכנות ושוק מוצרי הצריכה מזה מאות שנים, ואולי אפילו יותר. אנחנו תמיד הלכנו, הולכים ונלך על פי קודים חברתיים. ומהו הקוד החברתי המרכזי ביותר אם לא המראה החיצוני?

 

הרזון הוא אחד הנושאים שמעסיקים יותר ויותר נשים, גברים, נערים ונערות בעשורים האחרונים. ניתן להבחין בהתפתחות עולם הדיאטה המהירה עם שימת דגש על הפן הבריאותי בכניסה של מוצרי דיאטה מהירה המבוססים על צמחים עתיקי יומין המבטיחים לנו ירידה במשקל ואיזון מערכות הגוף השונות כגון מערכת העיקול ועוד.

 

אם בעבר נושא ההרעבה העצמית היו חבוי מתחת לפני השטח, היום אפשר להגיד את זה בקול: הזמנים של ההרעבה הפסיקו וכעת מתפתחות שיטות בריאותיות ומשביעות הרבה יותר לדיאטה אפקטיבית ואפילו מהירה! 

דיאטת חוסר התיאבון – כיצד נעשה זאת נכון ומבלי לפגוע בבריאות? 

הימנעות מאוכל פוגעת בבריאות ופוגעת בדיאטה. עובדה זו ידועה וברורה לכולם. אך האם אנחנו יודעים מה בחוסר התזונה גורם לפגיעה הזאת? הגוף שלנו נמשל למכונית/מכונה שכאשר אינה מקבלת את הדלת או החומרים מתוכם היא שואבת אנרגיה, לא תהיה מסוגלת לעבוד כמו שצריך ובסופו של דבר תצא מכלל פעילות.

 

מעבר לכך מחסור באכילה עלולה לגרום לבעיות קיבה, פצעים במערכת העיכול ותגובות בריאותיות מסוכנות, כמו התעלפויות, אירועי לב, אירועים מוחיים, בחילות סחרחורות ולעיתים אפילו למוות. במקרים מסוימים הרעבה עשויה להביא אותנו להשמנה כתוצאה מפעילות הגוף למטרת השבת האנרגיה שעבדה לו, פעולה שגורמת להתנפחות.

 

תכשירים שונים, מזונות ותפריטים מותאמים, יכולים להביא אתכם לאותה דיאטה ואותה ירידה במשקל אבל בצורה בריאה ומאוזנת יותר, כזאת שלא רק שתביא אתכם למצב גופני אסתטי, אלא גם כזאת שתשמור על בריאותכם , ויותר מכך, תמנע את שבירת הדיאטה. 

האם יש דבר כזה דיאטה מהירה ובריאה? 

בעבר היינו אומרים שלא, אך כיום, קיימים תוספים משלימים שיכולים לעזור ולעודד את תהליך ההרזיה באופן בלתי נפרד מהדיאטה הבריאה והקבועה אשר מושתת על מזונות בריאים וסיבים תזונתיים.

 

מיתוס: אם אני עושה ספורט אני יכולה לאכול כמה שבא לי...

 

רבים ורבות נופלים/ות בפח המיתוס הזה. חשוב מאוד לדעת ולהבין שהספורט והפעילות הגופנית משפיע על הדיאטה, לא יותר ולעיתים אפילו פחות  20 אחוז מכלל התוצאה. התזונה מבטאת את אחד מעמודי התווך המשמעותיים ביותר במישור הירידה במשקל, למעשה כל תפקידו של הספורט, או לפחות רובו המכריע הוא לעצב את הגוף ולבנות את השריר, והרי הדיאטה מטרתה להוריד את אחוז השומן בגוף, דבר שכמעט שום פעולה בתחום הספורט לא תוכל לסייע בה פרט לריצה או כל פעולה אירובית עקבית אחרת, וגם אז בצמוד לאכילה והזנה נכונה.

 

דווקא התזונה היא זו שתשפיע על תהליך מהיר יותר של ירידה במשקל ולא הספורט כתוצאה מהורדת אחוזי צריכת השומנים בגוף.

דיאטה או שינוי תודעתי – התזונה של דור העתיד 

הדרך הבטוחה אל דיאטה נכונה ומהירה רחוקה מלהיות על דרך דיאטת הכסאח. הכל מתחיל בראש... אחד הפתרונות היוצר מוצלחים אל הדיאטה המהירה מתבטאת דווקא באותו שינו תודעתי, ש"ככה אי אפשר להמשיך יותר", אותו סוויצ' בראש, ממש כמו הסיבוב של מפתח ברכב, הוא זה שיעזור לכם "להתניע" ולצאת אל הדרך הנכונה של הדיאטה וההגעה אל היעד המבוקש : גוף בריא יותר ובעל מראה אסתטי יותר.

 

כאמור, החידושים של הדיאטה הטבעית, למרות שזה אולי נראה קצת מפתיע, מתבטאים דווקא בתודעה וההבנה לדרך הנכונה והבריאה יותר. בסך הכל, זהו הבסיס לכל הדיאטות המוצלחות ביותר – כלומר דיאטות אלו, אשר מעניקות לנו את האופציה הקלה והפשוטה ביותר להגיע למשקל הצרוי ולשמור עליו.

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל