הדיאטה המהירה של ד"ר סימאונס

אפשר לרדת קילוגרמים רבים במהירות? עם הדיאטה של ד"ר סימאונס הבריטי, פרי מחקר של 40 שנה, אפשר ועוד איך. כל הפרטים על הדיאטה הכי מדוברת של השנה

הדיאטה המהירה של ד
חיפוש מתכון דיאטטי
מאת: מערכת בלו

הדיאטה של ד"ר סימאונס היא פרי מחקר של 40 שנה בנושא השמנת יתר. ד"ר סימאונס גילה שכאשר חומר בשם HCG (שמקורו בשלייה של אישה ברעיון) נכנס לכל גוף, של גבר או אישה בכל גיל, הגוף משחרר את השומנים העקשניים ביותר ומאפשר להשתמש בהם בתור מזון. ד"ר סימאונס בנה תפריט ייחודי שביחד עם פעולת ה- HCG מצליחים להוריד קילוגרמים מגוף האדם בקלות ובמהירות.

 

בשנות השבעים של המאה הקודמת ראתה אור עבודתו של ד"ר סימאונס בשם "קילוגרמים וסנטימטרים – הגישה החדשה להשמנת יתר" או בשמה הלועזי: "Pounds and Inches: A New Approach to Obesity" by Dr. A.T.W. Simeons.

 

העבודה היא פרי מחקר פרטי בן מעל 40 שנה שערך הרופא הבריטי ד"ר סימאונס בקליניקה פרטית ברומא, בה הוא טיפל בלקוחות שרצו לפתור את בעיית השמנת היתר שלהם כולל תופעות של הצטברות שומן מיותר בגוף שלא ניתן היה לטיפול בשיטות אחרות.

 

הספר שלו מתחיל במילים (בתרגום חופשי): "הספר הזה דן בפירוש חדש של טבעה של השמנת יתר, ובעוד שהוא לא תומך בעוד דיאטת הרזיה מגניבה, הוא כן מתאר שיטת טיפול שנבעה משיקולים תיאורטיים מבוססי אבחנה קלינית".

 

ד"ר סימאונס הציג במחקרו את הממצאים שלפיהם השמנה היא מצב לא תקין של מנגנוני שליטה בחילוף החומרים בגוף וששום דיאטה רגילה, שאיבות שומן, טיפולים הורמונאליים או מסאז'ים לא יפתרו את הבעיה הזאת.

 

התגלית של ד"ר סימאונס הייתה שכאשר חומר בשם HCG, שמקורו בשלייה של אישה בהריון, נכנס לתוך גוף של כל אדם, גבר או אישה, בני כל הגילאים, הגוף משחרר את השומנים שהיו נעולים עד כה במאגרים חבויים ומאפשר להשתמש בהם בתור מזון. את התגלית מוכיחות שתי אבחנות חשובות:

  1. אישה בהריון, אפילו שהיא לא אוכלת ואף מקיאה בבקרים, ממשיכה לגדל עובר בריא שמקבל כל מה שהוא צריך מהגוף שלה.
  2. נערים צעירים שאיברי המין שלהם לא התפתחו ושהציגו השמנת יתר חריפה, ואז היו מקבלים כמויות קטנות מאוד של HCG הציגו תזוזה של השומן שלהם בתוך הגוף.

כמסקנה, ד"ר סימאונס מצא שכמות קטנה מאוד של HCG גורמת לגוף לשחרר שומנים ולהשתמש בהם בתור מזון.

מה שנשאר היה לפתח זהו תפריט דיאטה דלת קלוריות שכל מטרתה – לא להפריע לגוף לנגוס בשומן שעתה השתחרר והפך להיות נגיש לאכילה!

 

ד"ר סימאונס השקיע עוד 16 שנה כדי לפתח תפריט חכם שמכיל כל מה שהגוף צריך לקבל מבחוץ כולל 200 גרם של חלבון ביום, סוגים רבים של ירקות – עד 800 גרם ביום, 4 סוגי פירות שנותנים את הפחמימות החיוניות ושתייה מרובה.

יחד עם העובדה ששומן עצמו נותן 1500 עד 4000 קלוריות ביום – האדם לא רעב! הוא לא מרגיש חלש, אין לו תופעות של עור רפוי בגלל שלא נאכל שומן מבני שמרפד את האיברים כולל עור, אין שום נזק למערכות של הגוף ואף מאסת השריר לא נפגעת. זאת באמת דיאטת קסם. 

 

כך נולדה תהליך ההרזיה שידוע כיום בתור דיאטת ד"ר סימאונס – דיאטת HCG.

 

חוץ מהמחקר של ד"ר סימאונס עצמו שהוא פרסם בתור הספר לעיל וגם במגזין מדעי רציני של זמנו, היו עוד גופים וארגונים שערכו מחקרים עצמאיים כדי לאמת את ממצאי של ד"ר סימאונס:

המחקר של אגודת רופאים בעד דיאטת HCG בשם ORALHCG.

הממצאים על השפעת HCG על ירידה במשקל שפורסמו במגזין תזונה אמריקאי.

 

חומר בעל פעולת HCG – מה לוקחים היום

ד"ר סימאונס עצמו, כמו גם רופאים ברחבי העולם, ממשיכים לספק את דיאטת HCG יחד עם הזרקה יומית של כמות מאוד קטנה של ההורמון עצמו.

 

בשנות השבעים של המאה הקודמת בארצות הברית פותחו תחליפים הומיאופתיים – כאשר מדללים את HCG לפי חוקי ההומיאופתיה הקלאסית - עד שכמעט ולא נשארת שום כמות של החומר המקורי אלא רק אות מידע שמספיק לגוף כדי להפעיל את המנגנונים של שחרור השומן ואכילתו.

 

הפיתוח המתקדם ביותר שידוע נכון להיום הוא העתק אינפורמטיבי של פעולת HCG על כדורונים מתוקים של תחליף סוכר טבעי. מועתקת התבנית האינפורמטיבית של HCG מבלי אפילו להביא למגע ישיר עם החומר עצמו. זהו תהליך שמגיע מתחום של אבחון ביו-רזוננס שבו נמצא כי כל חומר בעולם הינו בעל תבנית אנרגטית ייחודית שניתנת לאבחון והעתקה.

 

פירוט השלבים והתפריטים של דיאטת HCG

כעת חזרה לדיאטת ד"ר סימאונס המקורית הידועה גם בשם דיאטת HCG. חשוב להבין – דיאטת ד"ר סימאונס זהו תהליך מדויק, חד כמו לייזר, שדורש היצמדות להוראות המדויקות של ד"ר סימאונס שהוא פרסם בספרו המקורי.

בדיאטה של ד"ר סימאונס המקורי ישנם 4 שלבים שונים עם חוקים ברורים עבור כל אחד מהם שמבטיחים התנהלות תקינה של תהליך ההרזיה החכם הזה. להלן רשימת השלבים עם הסבר קצר לגבי כל אחד מהם.

1. שלב הפיטום - יומיים של אכילה משמינה

כדי להבין את המשמעות של יומיים של זלילה, צריך להכיר את עבודת המחקר של ד"ר סימאונס. קיימים 3 סוגי שומנים בגוף: שומן זמין לשריפה בתור אנרגיה מיידית, שומן שמרפד איברים שונים בגוף כמו שומן מתחת לעור, ושומן "רע" שהגוף לא מסוגל לפרק והוא שם אותו בצד במאגרים שהופכים להיות לא זמינים לשימוש ושריפה.

התפקיד של HCG הוא לשחרר מאגרים של השומן המיותר לצורך שריפה והפיכה למזון. כאשר HCG נמצא בגוף, השומן הופך להיות זמין ויכול לספק בין 1500 עד 4000 קלוריות ביום. הבעיה היא שלגוף לוקח זמן להבין את הנקודה ולהשתכנע שאכן הגיע הזמן לשחרר את השומן ולהתחיל לאכול אותו. זה לוקח עד 3 ימים עם HCG בגוף.

ועד שיש מספיק שומן זמין לשריפה בתור מזון, הגוף זקוק לאנרגיה חלופית שאותה הוא יכול לקבל רק משומן מיידי. אותו אנחנו צוברים ביומיים האלה כדי לא להיות רעבים בשבוע הראשון של התהליך. ככל שאוכלים יותר ביומיים האלה – כך מרגישים טוב יותר בימים הראשונים של התפריט המצומצם.

צריכים לעלות 1-2 קילוגרם שאותם מורידים תוך יומיים-שלושה של התפריט המצומצם בהמשך.

 

2. שלב הדיאטה - התפריט של 500 קלוריות

זהו השלב העיקרי של התהליך. לא ניתן לפרט כאן את כל הפרטים של השלב הזה – זה לוקח כמה עשרות דפים של מדריך מקצועי כדי לפרט את התפריט, את התופעות השונות שיכולות לקרות עם דרכים לטפל בהם וכו'.

הדבר החשוב - לוקחים HCG כמה פעמים ביום כדי להמשיך לאותת לגוף שהשומן הבעייתי צריך להיות זמין לשריפה, ואז לא מפריעים לו לצרוך אותו על ידי אכילת מזונות מרשימה מאוד מדויקת שנחקרה על ידי דר' סימאונס במהלך 16 שנה של שימוש ובדיקות קליניות מעמיקות.

 

הדבר היחיד שצריך לזכור בשלב הזה: אסור לסטות צעד ימינה או שמאלה מההנחיות של ד"ר סימאונס – כי אז לא רק שלא תהיה ירידה אלא גם עלולים לעלות במשקל. לכן הסוד של ההצלחה היא: הבנה של החומר הנקרא ומשמעת עצמית.

אך התוצאות המדהימות וההרגשה של ניצחון, כאשר כל יום רואים ירידה של 200 עד 500 גרם, כאשר הקו שאף פעם לא הצלחנו לחצות אותו סוף-סוף נשאר מאחורינו – לא תתואר! שווה את כל המאמץ.

חשוב לציין שהשלב של התפריט המצומצם נמשך בין 23 ימים מינימום עד 40 ימים מקסימום.

 

3. שלב הפריקה - 3 ימים ללא החומר

 

כדי לסיים את התהליך באופן תקין, חייבים לשחרר את הגוף מהשאריות של HCG וזה לוקח 3 ימים. בזמן הזה חייבים להמשיך להיות על דיאטה מצומצמת כדי לא לעלות חזרה במשקל.

אין דאגה – לא מרגישים רעב אפילו ביום האחרון. הגוף עדיין שורף את השומן המיותר עד הרגע האחרון.

 

4. שלב הקיבוע - 3 שבועות של קיבוע המשקל

מעולה! הגענו לגן עדן אמיתי – אפשר לאכול הכל חוץ ממתוקים ומעמילנים, כלומר, מאפים, פסטה, תפוח אדמה וכדומה. אבל בהשוואה לשלב הקודם – מתווספים גבינות וקוטג', בשר ודגים, ירקות ופירות. מבחר מדהים שבזכותו חוזרים להעריך את השמחות הקטנות של החיים.

המטרה של השלב הזה – להרגיל את הגוף למשקל החדש. לאחר מכן, הגוף יזכור אותו ואפילו אם עולים או יורדים בקילוגרם-שנים לאחר מכן – חוזרים בקלות תוך יום-יומיים של דיאטה קלה.


לסיכום – מה למדנו על דיאטת ד"ר סימאונס?

דיאטת ד"ר סימאונס המקורית – דיאטת HCG היא לא עוד דיאטה. זהו תהליך הרזיה מדהים, מדויק ומהיר כדי כן להיפתר מקילוגרמים מיותרים במהירות בזק וכן לצמצמם היקפים ולהיכנס לבגדים שכבר לא חלמת לחזור אליהם. שווה לנסות ולראות בעצמך.

 

 

 

 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל