התמחות באתרי מסחר אלקטרוני היא תנאי לשיפור בתוצאות הקידום בצורה אורגנית, מהירה ואפקטיבית. איך עושים את זה? עם גישה חדשה שכוללת כלים טכנולוגיים והבנה עמוקה במגמות צרכניות. הנה כל הפרטים
מסחר אלקטרוני הוא כבר מזמן לא נישה קטנה או פריבילגיה של תאגידי על בתחום הקמעונאות. כמעט כל עסק מציע את המוצרים או השירותים שלו אונליין, באתרי E-commerce שהפכו לנדבך קריטי בפעילות המסחרית השוטפת. עם זאת, קידום אורגני לאיקומרס עדיין דורש התמחות נפרדת לגמרי.
הגישה המרעננת של פירסט קידום אורגני היא חדשות מעולות עבור בעלי עסקים שנמאס להם לשלם ביוקר ולא לראות תוצאות גם אחרי קידום אורגני בגוגל. מעבר לכך, זו גישה שמוכיחה שלא חייבים לחכות הרבה בשביל להשיג צמיחה אורגנית לאתרים.
מה ההבדל בין שיטות קידום אורגני לאיקומרס?
במקום להסתפק רק בקידום במנועי חיפוש, חברת פירסט ממשיכה לקדם את העסק גם בשאר הפרמטרים שחשובים עבורו. עם פוקוס על מכירות וחווית משתמש שמחברת אנשים, פירסט מביאה לכל אתר איקומרס טראפיק איכותי, אחוזי המרה גבוהים ונתוני מכירות שמגיעים מקהל אורגני.
ההבדל בין השיטה של פירסט לבין קידום אתרים בגוגל בגישה המסורתית בא לידי ביטוי בחוויית המשתמש. מה זה אומר? שפירסט מבצעת קידום אורגני לאתרי איקומרס עם תהליך צ'ק אאוט מהיר וחלק על גבי כל סוגי הפלטפורמות (מובייל, דסקטופ, טאבלט וכן הלאה). במקביל, היא משיגה חווית משתמש מלוטשת שנשמרת בכל מסך.
במילים אחרות, בגישת הקידום הרגילה מסתכלים רק על המספרים: כמה כסף הושקע בקמפיין וכמה גולשים הגיעו בעקבותיו לאתר. אבל בגישה החדשה של פירסט כבר משולבים כלים טכנולוגיים והבנה עמוקה בחוויה הדיגיטלית ובמגמות הצרכניות, כדי שבעלי אתרי איקומרס יקבלו יותר תוצאות מהתנועה האורגנית לאתר שלהם.
מה מיוחד בקידום אורגני לאיקומרס?
היכרות עם האופן שבו חברת פירסט מבצעת קידום אתר חנות בגוגל היא הזדמנות מעולה להצביע על המאפיינים המיוחדים של E-commerce. ראשית, לאתרים כאלה יש קצב משל עצמם, שלא דומה לתנועה באתרים רגילים. בין היתר, באתרי מסחר אלקטרוני יש פיקים של תנועה לפי עונות השנה, דרישות אבטחה מחמירות מבחינת הלקוחות, תחרות גלובאלית גם עבור עסקים מקומיים וכן הלאה.
שנית, קידום חנויות בגוגל בגישה של פירסט מאפשר לעבוד בזמן אמת במקום לסמוך על נתונים לא מעודכנים. כך המומחים של פירסט לומדים את הביקושים לכל אתר איקומרס בנפרד ובאופן הזה הפוקוס על המכירות מקבל ביטוי מוחשי. בקיצור, זה גם אורגני, גם יעיל וגם מהיר יותר.
כמה עולה להשיג צמיחה אורגנית לאתרים?
צמיחה אורגנית חשובה לאתרי איקומרס כי היא מאפשרת להם להיבנות. כל אתר יכול להשיג תנועת גולשים מוגברת באמצעות קידום ממומן והשקעת כספים בפלטפורמה של גוגל או פייסבוק, אבל לרוב מדובר על טראפיק חד פעמי בלבד. בצמיחה אורגנית, יש סיכוי גבוה יותר שהקהל שמגיע לאתר גם ישלים את תהליך הרכישה בקופה ושהוא אף יחזור לביקור נוסף או ימליץ לחברים ומשפחה.
החדשות הטובות הן שהגישה של פירסט עבור קידום אורגני לאיקומרס בכלל לא דורשת מבעלי עסקים לחרוג מהתקציב. בגלל שיטת העבודה שמבוססת על ספרינטים קצרים שכוללים ניתוח נתונים, הסקת מסקנות ויישום בפועל – אפשר למדוד את התוצאות בזמן אמת ולהראות צמיחה לטווח ארוך.
לסיכום, פירסט מרעננת את התחום של קידום חנויות בגוגל. בזכות גישה חדשה, מתקדמת ואיכותית ששמה דגש על חווית המשתמש ולא רק על הסטטיסטיקה, קמפיין של פירסט הוא השקעה משתלמת לכל אתר איקומרס.