בר רפאלי מרחיבה את ליין ההלבשה התחתונה הבינלאומי בפריטים איכותיים וצבעוניים לנשים וגברים בעיצובה האישי אשר ישווק בכל העולם בחנות אינטרנטית. לאחר שנים בהן בר רפאלי מדגמנת עבור המותגים המובילים בעולם, השיקה השנה בר רפאלי מותג אישי משל עצמה ועיצבה ליין הלבשה תחתונה יומיומי תחת שם המותג UNDER.ME.
רפאלי מגדירה את המותג שלה (בשיתוף עם הדוגמן לשעבר דודי בלסר) כמותג אופנתי, המחמיא לנתוני הגוף הטבעיים ועם זאת אינו גונב את ההצגה. רצינו להגיד "היי, כמו בר", אבל זה לא נכון - בר גונבת את ההצגה בכל יום ובכל מקום, ולמעשה יום שבו אין אייטם בגיא פינס על בר רפאלי, הוא יום נדיר ביותר.

בר רפאלי מדגמנת את קו ההלבשה התחתונה של בר רפאלי (צילום: איל נבו)
דוגמנית מצליחה וגם מעצבת אופנה
קו ההלבשה הראשון של בר רפאלי כמעצבת זכה להצלחה בארה"ב, בריטניה, גרמניה וישראל וממשיך להתרחב למדינות נוספות. הקולקציה מושפעת מהסגנון והניסיון האישי של בר בהבנת קטגוריית ההלבשה התחתונה. UNDER.ME מעמיק בקטגוריית הלבשת הבייסיק, מעוצב בפשטות ומעניק את הנוחות המרבית ואת המראה המחמיא לגוף ולגזרה בכל פריט ופריט אשר עוצב ונבחר בקפידה על ידי בר רפאלי בעצמה. היא גם מצרפת צבעים חדשים לקולקציה (עד כה היו רק צבעי בסיס): ורוד פודרה, קוראל, אקווה וכחול עמוק.
ומה עוד חדש אצל בר? במקביל לצילומי המותג הפרטי שלה, היא ממשיכה עם "פוקס", החברה שהיא הפרזנטורית שלה מזה שנים רבות, בשנתיים האחרונות עם נועם טור, ומסתובבת בעולם בתכשיטי ה. שטרן, שלפני חודשים אחדים היא הפכה לפרזנטורית שלהם שמשתתפת בקו עיצוב התכשיטים לנשים צעירות. מה נגיד ומה נאמר, אי אפשר בלי בר.
עונדת את תכשיטי ה. שטרן באירוע שטיח אדום (צילום: יח"צ)

עוד עונה עם פוקס (צילום: גיא כושי ויריב פיין)