מאז גירושיה מטום קרוז, קייטי הולמס חזרה לנעול נעלי עקב ומאז היא מרחפת עליהם לכל עבר. בעוד הקמפיין היפהפה שלה לה. שטרן מתנוסס בגאווה ברחבי הארץ, הגיעה ההודעה של חברת האיפור "בובי בראון" הודיעה שהולמס תהיה הפרזנטורית החדשה שלה. "קייטי הולמס מגלמת את המהות של 'האישה המודרנית של בובי' ואני רואה אותה כאלי מק'גרו של ימינו, שחקנית שהערצתי מאז ומתמיד," אמרה בובי בראון, מייסדת המותג אשר נושא את שמה. "היופי של קייטי הוא קלאסי וטבעי, והיא משלבת יזמות עסקית ואמנות. כאשר פגשתי אותה, חשבתי כמה היא מושלמת למותג שלי וחשתי חיבור ישיר אליה משום שיש לנו כל כך הרבה במשותף".
"בובי היא אישה יוצאת דופן ומותג בובי בראון היא חברה שאנו, הנשים, אוהבות משום שהיא יוצרת איפור נגיש שמאפשר לך להרגיש יפה", אמרה הולמס. "זה יכול להיות רק שפתון או סומק, אבל זה מספיק כדי לגרום לך להרגיש שאת מסוגלת לעשות את מה שאת צריכה לעשות. איפור הוא כלי רב עוצמה ואני נרגשת להיות חלק מהמותג הזה".

הביטוי הראשון של השותפות יופיע במודעות הפרינט של אביב 2013, על הדלפקים בחנויות ובכתבות בעיתונים. בנוסף, בובי תשמש כאמנית האיפור הראשית בתצוגת האופנה של קולקציית אביב-קיץ 2013 של Holmes & Yang, קו העיצוב שהקימו קייטי הולמס והסטייליסטית ג'ין יאנג. "זוהי תקופה מרגשת לבובי בראון משום שאנו נכנסות לשותפות חדשה עם קייטי אשר תחולל השפעה בכל העולם," אמרה מורין קייס, נשיאת בובי בראון קוסמטיקס. "אנו בטוחות שהשותפות תחזק את הפרופיל של המותג עם נשים חזקות וחכמות ובמקביל תציג את המותג ואת הקסם המשכנע שלו לצרכניות חדשות".