ביקראם יוגה: הלהיט החדש שיקח אתכם שלב אחד קדימה

בין אם כבר שמעתם על הביקראם יוגה או שעדיין לא, ואתם מחפשים משהו חדש אינטנסיבי יותר ומאתגר יותר מהיוגה הרגילה שאתם עושים היום. כתבה זו היא במיוחד בשבילכם

ביקראם יוגה: הלהיט החדש שיקח אתכם שלב אחד קדימה ()

שיטת האימון החדשנית שהתפתחה ע''י הגורו ההודי ביקראם צ'דהורי בן ה 66. שיטת היוגה הזאת בדומה לאחרות היא בעלת רצף של 26 תנוחות ושני תרגילי נשימה החייבים להתבצע בתוך 90 דקות בחדר מחומם של בין 36 - 38 מעלות על מנת  לאפשר לגוף לטהר, להקל על הלחץ ולרפא כאבים חרונים כמו דלקות פרקים, פציעות ברכיים בעיות גב ועוד. אם החלטתם לנסות שיעור אחד אתם תיווכחו לדעת שהמדריך אינו מדגים לכם את התנוחות כמו ביוגה רגילה, חלק מהייחודיות של יוגת הביקראם היא שהמדריך צריך לדבר איתך אל תוך התנועות בכדי שתקשיב לקול שלו ושלא תתרכז בדברים אחרים תוך כדי.

 

הכניסה לחדר היוגה לא צריכה להוות בעיה גדולה, במיוחד אם אנחנו נמצאים באמצע החורף, הבעיה היא להישאר שם במשך 90 דקות. רוב האנשים נכנסים לפאניקה כבר בדקות הראשונות ולאחר כמה זמן בורחים מהחדר. המטרה היא להישאר מפוקס ולהתמקד בנשימות במידה ואתם מתחילים להרגיש סחרחורות ואי נוחות.

 

מה חשוב לדעת?

 

אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת לעבוד עליהם ברגע שהחלטתם לנסות את הביקראם זהו המיינדסט שאתם נכנסים אליו לפני שאתם מגיעים לשיעור, סוד ההצלחה וההנאה מאימון זה הוא להכין את עצמך נפשית לכל התהליך לפני כן, חשוב להיות מודעים לכל השלבים לפני שמגיעים ולשתות היטב לפחות שני ליטרים של מים לאורך כל היום. דבר נוסף שחשוב לזכור הוא שביוגה אין תחרות, אם אתם מרגישים שהשיעור ממהר מידי ולא בקצב שלכם קחו הפסקה קטנה, אין אגו ביוגה – פשוט תעשו מה שאתם מסוגלים וכך תצליחו להפיק מכך את המירב.

 

שחררו את המחשבה

 

הקפידו לשחרר את המחשבה, רוב האנשים שבאים לנסות את הביקראם לא מצליחים להשתחרר לגמרי מהמחשבה שהם מזיעים בצורה כזאת קיצונית ליד אנשים, וכל הזמן עסוקים בלנגב את עצמם, דבר שרק מגביר את ההזעה מכיוון שהגוף צריך לייצר זיעה מחדש על מנת לקרר את עצמו שוב באותו המקום. תדעו תמיד שכל הסובבים אתכם בזמן השיעור נמצאים באותה סירה, וכולם מזיעים בדיוק כמוכם. שחררו את המחשבה הזאת והתרכזו בתנועות.

 

הקשיבו לגוף שלכם

 

לעיתים בזמן יוגת הביקראם אנשים שוכחים להקשיב לגוף שלהם עקב החום הכבד והאינטנסיביות של האימון, זה מה שגורם לפציעות רבות בקרב המתאמנים, אז אם אתם מתחילים להרגיש כאב חד שהוא מעבר למתיחה מבוקרת של השריר אל תתבישו להפסיק באותו רגע ולעצור את האימון, אתם עדיין תחוו את אותם יתרונות של האימון גם אם לא תיפצעו בדרך.

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם כושר וספורט של bello תמצאו מידע עדכני על אימוני כושר, תוכניות אימונים, בבית ובמכון כושר, לצד מאמרים של מאמני ומדריכי כושר מוסמכים בנושאים הקשורים לכושר, ספורט ואורח חיים בריא. אם החלטתם להיכנס לכושר, או שאתם רוצים לשפר את הכושר הגופני שלכם - אתם במקום הנכון. עולם הכושר של אתר bello מביא לכם את מיטב הכתבות על כל תחום הכושר הגופני, לרבות תחומי אימון פופולאריים כגון אופניים, פילאטיסחדר כושרמאמן כושר אישיאימון כושר

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל