לסלק את הצלוליט

חברת GUINOT PARIS השיקה מכשיר חדשני להמסת צלוליט. הלגה רקנטי, בעלת מרכזים קוסמטיים ורפואיים לטיפולים מתקדמים בעור, מסבירה אודות הצלוליט, כיצד הוא נוצר ואיך ניתן להיפטר ממנו

מאת: הלגה רקנטי

הצלוליט, או בשמו העממי "עור תפוז", נתפס כאחת מהבעיות האסתטיות והמטרידות ביותר בקרב נשים, החל מגיל העשרה וכלה בגילאים מבוגרים יותר. מדובר בתופעה ממנה סובלות מרבית הנשים בעולם ולנושא זה לא נמצא פתרון יעיל וחד משמעי עד כה.

 

למה הצלוליט לא נעלם מעצמו?

גם נשים רזות ונאות מראה, סובלות מצלוליט שניתן לראותו גם על ירכיהן של סלבריטאיות כמו ביונסה, בריטני ספירס, שרון סטון וג'ניפר לופז.

צלוליט אינו נעלם מעצמו, ולמרבה הצער גם פעילות גופנית אינטנסיבית או דיאטה קיצונית לא יעזרו בהעלמתו. שתי אפשרויות אלו יותירו אתכן עם אחוזי שומן נמוכים יותר אבל עדיין תישארו "תקועות" עם הצלוליט.

 

מהו צלוליט?

צלוליט (ואל תתבלבלו עם צלוליטיס שפירושה הוא דלקת), הוא שומן תת עורי שעבר דפורמציה וכתוצאה מכך המבנה שלו השתנה.

 

למה הצלוליט נוצר?

סוג של שומן שמצוי בגוף שאינו יכול להתפרק מעצמו יוצר את התופעה של הצלוליט, וככל שיש יותר צלוליט כך יש יותר סיכוי להתגברותו ממש בדומה לכדור שלג.

 

מה מראהו של הצלוליט?

במקום שהעור יהא חלק וגמיש הוא הופך להיות נוקשה וזוויתי וזה מה שיוצר את המראה הלא אסתטי של עור תפוז, או במקרים הקשים יותר במראה של "מזרן גבשושי".

 

איך נטפל בצלוליט?

הטיפול בצלוליט יכול להיות יעיל מאוד אם הוא משלב בתוכו כמה אלמנטים התוקפים את הבעיה מכל הכיוונים שלה: טיפול בשומן הנוקשה שאינו מתפרק מעצמו, טיפול בזרימת דם לקויה, טיפול בתאים שאינם מוזנים כראוי וטיפול לצורך ניקוז רעלים לקוי באזור הפגוע.

 

טיפול במכשיר להמסת צלוליט של חברת GUINOT PARIS

הטיפול באמצעות מכשיר זה כולל את הטיפול במכלול הבעיות שהוזכרו לעיל.

הנה הסבר על אופן פעולתו של המכשור החדשני המבצע את שלוש הפעולות ההכרחיות לטיפול יעיל לצורך העלמת הצלוליט:

  • 1. פעולת שאיבה ועיסוי - פעולה זו מפרקת את הצלוליט ומאפשרת לו להתנקז. פעולת השאיבה והעיסוי מעודדת זרימה טובה של דם וחמצן באזור המטופל משפרת את הקשרים שבין התאים ומסלקת את השומן והרעלים.
  • 2. ג'ל רענן וייחודי נמרח על העור ובאמצעות ידית המכשיר הוא מוחדר פנימה אל תוך העור ופעולתו ממושכת זמן רב אחרי סיום הטיפול עצמו. הג'ל תורם לפעולת המסת תאי השומן, ממריץ את זרימת הדם ואת בלוטות הלימפה. מריחת סרום נוסף על האזור מחזק וממצק את העור, מוסיף לחות ומזינו, מה שיוצר מראה עור רענן יותר.
  • 3. שרירי הגוף מגורים באמצעות זרם חשמלי עדין מהידית, שגם הוא מגביר זרימת דם, מנקז שומן עודף ורעלים, ממצק את העור, מעודד הרזיה ושורף קלוריות. פעולה זו של המכשיר מעניקה לעור מראה מתוח, והטיפול מומלץ מאוד לנשים לאחר לידה או לאחר הרזיה.

להזין נכון את הגוף

על מנת להשלים את הטיפול, מתחייבת הוספה חשובה לתהליך כולו המתקשרת לדרך חיים בריאה ותזונה נבונה. תזונה המותאמת אישית לכל מטופלת מאפשרת את השלמת הטיפול זאת בנוסף לתוספי תזונה ייחודיים המאפשרים תיקון והזנת הגוף ברמה התאית. כל מטופלת אשר תתמיד בנושא הסתגלות לאורח חיים בריא הן מבחינת התזונה והן מבחינת פעילות גופנית מבוקרת וקבועה תוכל לראות תוצאות כבר לאחר הטיפולים הראשונים.

הטיפול באמצעות המכשיר מפרק את השומן ומאפשר לו להתנקז, משפר את זרימת הדם והזנת התאים בחומרי מזון חשובים לפעילותם התקינה ומנקז רעלים מהלימפה. כל אלו מחזירים את האזור הפגוע (ישבן, ירכיים, בטן, מותניים) לתפקוד תקין ומאפשרים העלמות הצלוליט.

התוצאה של כל אלו היא צלוליט שהולך ונעלם, גוף חטוב יותר, הצרת היקפים משמעותית, מראה עור צעיר ורענן וגוף בריא יותר!

 

 

 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם האסתטיקה של bello תמצאו מידע עדכני ואמין אודות כל הקשור לעולם האסתטיקה: הסרת שיער, הגדלת חזה, מנתחים פלסטיים, ניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה, שאיבת שומן, הסרת משקפיים, הלבנת שיניים ועוד. אם החלטת לעשות טיפול אסתטיקה אצל קוסמטיקאית או ניתוח פלסטי אצל מנתח פלסטי הגעת למקום הנכון. אתר bello מביא מאמרים, כתבות ומדריכים על כל תחום בעולם האסתטיקה והקוסמטיקה.
באתר תמצאו מידע מקיף ומגוון שמובא קוסמטיקאיות, מנתחים פלסטיים ומומחי אסתטיקה בכירים.

הסרת שיער בלייזרהלבנת שינייםחזההורדת שיערמנתח פלסטיקוסמטיקאיתניתוחים פלסטייםבוטוקסטיפולי קוסמטיקהפילינגעיצוב גבותרפואה אסתטית

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל