למה השיטות להורדת צלוליט לא יניבו תוצאות

אלעד פז, מומחה צלוליט, מסביר מדוע השיטות להורדת הצלוליט אינן בהכרח יעילות

למה השיטות להורדת צלוליט לא יניבו תוצאות ()
מאת: אלעד פז

שלום, קוראים לי אלעז פז. גרתי 13 שנים מאוד מעניינות בארצות הברית. למה מאוד מעניינות? כי בשנים האלה לא רק שעשיתי שני תארים בפיזיולוגיה של אימון גופני במוסדות לימוד מובילים בניו יורק, אלא שנחשפתי גם לדרך שבה משווקים לאמריקאים מוצרים כאלה או אחרים. באופן טבעי, משום שאני מגיע מעולם ההרזיה, התזונה ועיצוב הגוף התעניינתי יותר בהבטחות של מוצרים שמבטיחים לשפר את המראה, ובמיוחד במוצרי תעשיית הצלוליטיס.

 

צלוליטיס או צלוליט? - bello

צלוליטיס או צלוליט?

למה דווקא צלוליטיס?

לפני שאני ממשיך, רק אגיד למען הפרוטוקול שהתופעה שרוב האנשים מחשיבויםכצלוליטיס בכלל נקראת צלוליט. הסיבה שעמדה מאחורי ההתעניינות שלי במוצרים האלה הייתה הבאה: במשך שנות לימודי הרבות, למדתי מקרוב מה גורם לתופעה הזאת ששמה צלוליט, איך היא מחמירה ואיך עוצרים אותה. העניין דווקא פשוט, לכולנו יש שרירי תנועה עמוקים בגוף, הנקראים בהגהה פיזיולוגית "שכבת השריר הסינרגיסטית". מאחר ורובנו גם לא מגרים את השרירים האלה באופן קבוע, כשהגוף הולך ומזדקן והתאים מתחדשים בקצב נמוך יותר. במצב הזה, העור שנמצא על פני השטח "סופג את המכה" והתוצאה היא צלוליט, עור גושי דמוי קליפת תפוז.

ועם הידע הזה מבפנים, בחנתי מה מציעים "שם בחוץ"

זה התחיל כשנתקלתי בפרסומת למשחה שמבטיחה "להוריד את הצלוליטיס". חשבתי אז, "אולי הם יודעים משהו שאני לא יודע?" אבל עדיין... איך יכול להיות שתכשיר שמטפל בעור מבחוץ יכול להקל על בעיה שמגיעה מבפנים, עמוק מבפנים? את התשובה שלי קיבלתי כשוועדת המסחר הפדרלית של ארצות הברית (ה-FTC הקשוחה) תבעה את החברה ואילצה אותה לסגור את שעריה.

 

וככה זה המשיך. טיפולים בלייזר, מסאז'ים, כדורי פלא... כולם מבטיחים לטפל בצלוליט, אבל בו בזמן, כולם מטפלים בבעיה מבחוץ, ואי אפשר לטפל בה מבחוץ כשהיא פנימית. זה כמו לנסות לשים פלסטר על הלב בזמן התקף, ולצפות שהוא יפתור את הבעיה. זה פשוט לא יעבוד. בואו נבחן מדוע.

 

אז איך מטפלים בצלוליט? - bello
אז איך מטפלים בצלוליט?

כי הבעיה היא פנימית, לא חיצונית

אז אמנם המוצרים לא ייעלמו בקרוב מהמדף, כי תמיד יהיו נשים לא מודעות שרוצות פתרון מידי וקל לבעיה. אין הרבה מה לעשות עם העובדה הזאת, חוץ מלקבל אותה. אבל לנשים שכן רוצות לפתור את בעיית הצלוליט, יש אור בקצה המנהרה. יש פיתרון. ומהו הפיתרון המדובר?

גירוי ממוקד ולאורך זמן של שכבת השריר הסינרגיסטית

מדובר בתרגילים מיוחדים ותרגילים שעברו אדפטציה לגירוי שכבת השריר הסינרגיסטית. התרגילים האלה, שבדרך כלל מבוצעים ברצף קבוע ובמהירות אדפטיבית לגירוי מקסימלי של שכבת השריר, מובילים לחיזוק ממוקד של השרירים התנועתיים העמוקים. שרירים אלה, בתורם, דוחפים את העור כלפי מעלה ומחליקים אותו. מבפנים.

 

לסיכום, הדרך היחידה לפתור את בעיית הצלוליט היא לא פיתרון פלא מידי של "זבנג וגמרנו" אלא עבודה ממוקדת ונכונה על שרירי התנועה העמוקים בפלג הגוף התחתון. החדשות הטובות? ראיתי בנות ששיפרו את המצב שלהן דרמטית כבר אחרי 3-4 שבועות של אימונים קצרים מהסוג הזה.

 

את יכולה להתרשם מהשיטה שלי להורדת הצלוליטיס פה

 

צלוליט. יש פתרון - bello

צלוליט. יש פתרון!

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם האסתטיקה של bello תמצאו מידע עדכני ואמין אודות כל הקשור לעולם האסתטיקה: הסרת שיער, הגדלת חזה, מנתחים פלסטיים, ניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה, שאיבת שומן, הסרת משקפיים, הלבנת שיניים ועוד. אם החלטת לעשות טיפול אסתטיקה אצל קוסמטיקאית או ניתוח פלסטי אצל מנתח פלסטי הגעת למקום הנכון. אתר bello מביא מאמרים, כתבות ומדריכים על כל תחום בעולם האסתטיקה והקוסמטיקה.
באתר תמצאו מידע מקיף ומגוון שמובא קוסמטיקאיות, מנתחים פלסטיים ומומחי אסתטיקה בכירים.

הסרת שיער בלייזרהלבנת שינייםחזההורדת שיערמנתח פלסטיקוסמטיקאיתניתוחים פלסטייםבוטוקסטיפולי קוסמטיקהפילינגעיצוב גבותרפואה אסתטית

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל