מידה אחת פחות - בלי דיאטה

מחטב נוח, חזייה טובה, נעלי עקב. כמה טריקים כדי להיראות מידה אחת פחות, בלי דיאטה

מידה אחת פחות - בלי דיאטה (צילום: עידו לביא)
חיפוש מתכון דיאטטי
מאת: קרן אוחיון

אז החלטת לעשות דיאטה. תהליך דיאטה, יודעות כבר המנוסות, הוא תהליך שלוקח זמן, ואם רוצים להצליח באמת יש צורך לאמץ הרגלים חדשים ונבונים, כדי לשמור על המשקל לאורך זמן. בינתיים, עד שתגיעי למשקל המיוחל, הנה כמה פתרונות שיגרמו לך להיראות טוב יותר, תוך כדי הדיאטה, ולהעניק לגופך אשליה של מידה אחת פחות - לפחות. כי כמו שאומרת חברתי הטובה והפשאניסטה המושבעת אביטל, "גם כשאת במשקל עודף - את צריכה ויכולה להיראות טוב".

 

חזייה טובה מורידה מידה

בראיון שערכתי עם טריני וסוזנה לפני שנים אחדות, הן דיברו הרבה על חזיות ותחתונים. לא פלא, בהתחשב בעובדה שבדיוק באותו זמן הן הוציאו ליין של הלבשה תחתונה שנושא את שמן. אבל אם נשים את העובדה הזאת בצד, הן צדקו. אם יש לך חזה גדול, את מוכרחה חזיה טובה, כזאת שתאסוף ותרים את השדיים למקום הנכון (בחלק העליון של הגב, בין השכמות למרכז הגב), שהכתפיות שלה יעמדו בעומס ולא ישאירו על כתפייך סימנים אדומים. חזייה טובה יכולה לגרום לך להיראות מידה אחת פחות לפחות - בדוק! את חייבת לנסות. 

 

מורן אטיאס בחזיה של פמינה (צילום: עדו לביא)

מורן אטיאס בחזייה של פמינה. איכות במחיר שפוי, עד 219 שקלים לחזייה (צילום: עידו לביא)

שמלה בגזרה וטקסטורה נכונה

"יש בגדים שבעזרת שילוב נכון של צבעים, בדים וחיתוכים עוזרים למראה להיראות צר יותר ללא דיאטה", אומרת לילך אלגרבלי מ"לילמיסט", והיא יודעת על מה היא מדברת. שמלות שיש להם חיתוך נכון, למשל במרכז הגוף, או שני פסי אורך בצידי הגוף, אכן יגרמו לאשליה כזאת. בשמלה בצילום כאן למטה היא מדגישה את "השילוב בין הבד בצבע גוף עם הבד השחור יוצר סוג של אשליה, ומעניק לגוף מראה צר ומחוטב יותר". אז עד שתעשי דיאטה, או עד שתגיעי למשקל שאת מייחלת לו, תעשי לעצמך טוב על הלב, תתלבשי יפה, זה עוזר. כי כשאנחנו במצב רוח טוב, יש יותר חשק להשקיע בכל תהליך שהוא - ודיאטה היא תהליך לכל דבר. 

 

 

 

 

 

 לילמיסט. שמלה נכונה שיוצרת אשליה של גוף צר (צילום: אבי ולדמן)

שמלה נכונה שיוצרת אשליה של גוף צר בלילמיסט, 500 שקלים (צילום: אבי ולדמן)

 

מחטב טוב ונוח

אין כמו מחטב טוב ש"מכניס" את הצמיגים הלא חביבים עלינו ומהדק את הגזרה. הבעיה היא שעד השנים האחרונות המחטבים היו הדוקים ולוחצים, שלא לומר - חונקים את הגוף והנשמה. "הודות לטכנולוגיה מתקדמת, המחטבים כיום שונים מאוד מהמחטבים בעבר", אומרת ג'ני קובה, מחברת "ג'ק קובה". "עברנו ממחטבים בעלי בדים עבים, חונקים, ומכבידים למחטבים העשויים מבדים נושמים, קלילים ומנדפי זיעה, שעושים בדיוק את אותה העבודה אם לא טוב יותר באופן שאינו מכביד על הגוף".

 

ג'ני קובה ממליצה למי שרוצה לקנות מחטב "לקנות מחטב במידה שמתאימה לך בדיוק ולא להתפתות ולקנות מחטב במידה קטנה יותר, שיעשה בדיוק את הפעולה ההפוכה. מחטב אינו ניתוח פלסטי: תפקידו הוא לשפר את ההופעה, להחליק ולכנס את העודפים ולגרום לבגדים לשבת טוב יותר על הגוף, וזה עובד". 

 

עוד מוסיפה קובה: "כיום יש מחטבים לכל אזור בגוף, וחשוב להתאים את גזרת המחטב לאזור הגוף אותו רוצים לחטב: בטן, ישבן, ירכיים או הכל, ואז לבחור את המחטב בגזרה המתאימה. אם המחטב מיועד ללבישה לאירוע מיוחד, מומלץ ביותר להגיע לחנות שבה את קונה את המחטב עם השמלה ולמדוד אותם ביחד. חשוב מאוד לקנות מחטב של חברה שמתמחה במחטבים בלבד, כמו פלקסיס האמריקאית (7 מתוך 10 נשים שלובשות מחטב לובשות פלקסיס) ולא של מישהו שמייצר מחטבים על הדרך. מחטב שלא מיוצר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר פשוט לא יעשה את העבודה". 

 

 

מחטב של ג'ק קובה (צילום: יח"צ)

מחטב של פלקסיס, להשיג ב"ג'ק קובה". מחירים 328-528 שקלים

 


לסיכום, גם בסעיף זה, כמו בכל הטיפים בכתבה הזאת, אל תצפי להיות מידה 44 ולהיראות 36, זה לא יקרה. אבל 42 תוכלי בהחלט להיראות ולהרגיש, וכשהגוף אסוף וזקוף, את בכלל יכולה להיראות מצוין. 

 

נעלי עקב - גובה יוצר אשליה של גוף חטוב יותר

חשבתן שאישה גבוהה ששוקלת 80 קילו תיראה חטובה יותר מאישה נמוכה ששוקלת אותו הדבר? צדקתן. גרשון ברושי, הבעלים של מותג הנעליים הוותיק "קליגולה" אומר ש"עקבים גורמים לגוף האישה להיראות ארוך, מחוטב ומוחזק, ההליכה עליהן מעניקה לגוף תזוזה סקסית יותר, הישבן מורם בכמה סנטימטרים, הרגל מעוצבת והגב ישר. כל אלו משפיעים על מראה גוף האישה באופן ישיר.

 

במחקרים שנעשו לאורך השנים נמצא כי נעלי עקב מעניקות לנשים מראה מחוטב ואסוף יותר. עם זאת, כל אישה צריכה להיות מודעת למבנה הגוף שלה ולהתאים לעצמה את נעלי העקב המתאימות לה מתוך מבחר סוגי עקבים: עקבי סיכה, פלטפורמה, פיפ טואו, סטילטו, רוקי, צ'אנקי ועוד, ולזכור שכל עקב משפיע על גזרת הגוף בצורה שונה.

 

מצד שני, חשוב מאוד שכל אישה תכיר את מבנה הגוף שלה ותבחר את סוג העקבים בהתאם למבנה הגוף. אין דבר מביך יותר מלראות אישה נמוכה ושמנמנה על עקבי סיכה שמדגישים את חוסר הפרופורציה בין מבנה הגוף לעקבי הסינדרלה שבחרה. עקבי סיכה, יתאימו לנשים דקיקות ועדינות. לעומת זאת, עקבי צ'אנקי יכולים להתאים יותר לנשים עם מבנה רחב יותר, ויעניקו להן מראה ארוך ורזה יותר".

 

העקבים מוסיפים כמה סנטימטרים ואשליה אחת (צילום: תמר קרוון לקליגולה)

העקבים מוסיפים כמה סנטימטרים ואשליה אחת (צילום: תמר קרוון)

 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל