גיא גיאור משחק כדורסל

האגודה למלחמה בסרטן, קיימה משחק ראווה בכדורסל של סלבריטאים למען האגודה למלחמה בסרטן. על הארגון והשיפוט היו אחראים כוכבי העבר, דורון ג'מצי וטל ברודי, ובין השחקנים היו עודד מנשה, גיא גיאור (הרווק), אורי גוטליב, דני רופ, משה שגב ועוד סלבריטאים רבים

מאת: מערכת בלו

מספר רב של ידוענים התגייסו למשחק הידידותי במטרה לעורר את המודעות לטובת חינוך לחיים בריאים, כושר גופני וחיזוק ההסברה בנושא המילחמה בסרטן.

 

משחק ה"סטריטבול" הפופולארי ברחבי העולם הגיע גם לעיר הרצליה. מסתבר שמסורת משחק הסטריטבול מתקיימת זו השנה החמישית בעיר ולוקחים בה חלק אנשים שהם חובבי כדורסל בטווח גילאים 9 -40.

 

אירוע הסטריטבול המתוקשר נערך בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן ולשם כך ניקראו לדגל  מיטב הסלבס ה"קולים" שתרמו מזמנם וממרצם והגיעו לקחת חלק בהסברה.

 

בין השחקנים הנוצצים ניראו רודפים אחרי הכדור: גיא גיאור, יונתן עוזיאל, אורי גוטליב, איציק זוהר, עידן יניב, דני רופ, רמי ורד, אורי חזקיה, ליבי רן, מיכאל הנגבי, מייקל לואיס, נתי רביץ, דרק שארפ, סער שיינפיין, טומי אלתגר, ד"ר אריק אלפר, טל אנגלנדר, קובי מימון ונתן בשבקין. ומני פאר שימש ככרוז במהלך המשחק.

 

כל הכנסות הפעילות נתרמו באהבה לאגודה למלחמה בסרטן. הסלבס הוכיחו כושר גופני נהדר ועוד הוכחה שישראל עדיין וכמו תמיד: על המפה! התמונות לפניכם. לא נגענו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דוברות: נאוה עינבר, מ"מ דוברת האגודה למילחמה בסרטן.

צילום: נמרוד גליקמן.

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם כושר וספורט של bello תמצאו מידע עדכני על אימוני כושר, תוכניות אימונים, בבית ובמכון כושר, לצד מאמרים של מאמני ומדריכי כושר מוסמכים בנושאים הקשורים לכושר, ספורט ואורח חיים בריא. אם החלטתם להיכנס לכושר, או שאתם רוצים לשפר את הכושר הגופני שלכם - אתם במקום הנכון. עולם הכושר של אתר bello מביא לכם את מיטב הכתבות על כל תחום הכושר הגופני, לרבות תחומי אימון פופולאריים כגון אופניים, פילאטיסחדר כושרמאמן כושר אישיאימון כושר

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל