סקס עם שעון

נשים שימו לב: מי שנמצא "למעלה" שורף יותר קלוריות. אז קדימה, להתחלף במקומות

מאת: מערכת בלו

אין צורך להתרגש ובטח שלא להיסחף ולהגזים בדמיון - השעון אמור רק להימצא באזור והכוונה היא  לעשות סקס עם שעון דופק כשהוא... רק צמוד אליכם.

 

הדבר בהחלט יכול להוות אתגר ויכול להיכלל כתוספת בונוס לאימון כושר ובתנאי שזה יעשה באינטנסיביות רצופה ולא בקצב של צב.

ממוצע קלוריות "נורמאלי" שתוכלו לשרוף יעמוד על כ- 100 קלוריות (לנשים) או כ- 200 (לגברים) קלוריות, שוב הכל תלוי במשך הפעילות והעצימות שלה.

 

שעון הדופק תפקידו לידע את המשתתפים לגבי השאלה: כמה קלוריות באמת שרפתם במהלך האקט וכל זאת בהנחה שהשעון שלכם גם מודד שריפת קלוריות.

 

נשים שימו לב, כך תוכלנה גם למדוד את זמן "הפעילות", ובתקווה שזו לא תסתיים כעבור 5 דקות.

נא תשומת לבכן לעובדה כי מי שנמצא "למעלה" שורף יותר קלוריות כי הוא מתאמץ יותר, אז לא לריב בבקשה, אפשר להתחלף במקומות.

 

יתכן ויהיו שיתנגדו ויגידו כי אינם מעוניינים בשותף שלישי ושהשעון משול למאמן כושר שמצטרף למיטתכם וממש לא בא לכם להיתקל בו גם שם ורק המחשבה מעייפת אתכם אך אני אומר, ברגע שתתחילו, תשכחו מקיומו והוא לא יפריע לכם רק זיכרו להגדיר את השעון מראש כך שלא יצפצף.

 

בסיום, תחכה לכם הפתעה: גם נהניתם וגם שרפתם קלוריות כולל מידת הדופק המרבי אליו הגעתם והופ... לבטח גם יעלה החיוך על הפנים.

 

הערות: לא לשכוח לשים את רצועת החזה. גם בסיום הפעילות השאירו את השעון על היד (ואת רצועת- החזה) עד לרגיעה, כי זיכרו שאתם עדיין ממשיכים לשרוף קלוריות גם בסיום הפעילות, ומי יודע אולי תהיו מספיק ערניים לסיבוב נוסף...

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בעולם כושר וספורט של bello תמצאו מידע עדכני על אימוני כושר, תוכניות אימונים, בבית ובמכון כושר, לצד מאמרים של מאמני ומדריכי כושר מוסמכים בנושאים הקשורים לכושר, ספורט ואורח חיים בריא. אם החלטתם להיכנס לכושר, או שאתם רוצים לשפר את הכושר הגופני שלכם - אתם במקום הנכון. עולם הכושר של אתר bello מביא לכם את מיטב הכתבות על כל תחום הכושר הגופני, לרבות תחומי אימון פופולאריים כגון אופניים, פילאטיסחדר כושרמאמן כושר אישיאימון כושר

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל