כך חזרתי לביקיני אחרי ההיריון

קייט הדסון מציגה: הדיאטה המהירה לחזרה לגיזרה

חיפוש מתכון דיאטטי
מאת: מערכת בלו

קייט הדסון מוכרת לנו כמי שכיכבה בסרטים כמו "כמעט מפורסמים", "סודות נעולים" וכבתה של שחקנית העבר גולדי הון. קייט תמיד התהדרה בגזרה נהדרת, אך לאחר ההריון האחרון שלה ניסתה סוגים שונים של דיאטות כדי לחזור לגיזרתה הקודמת. אל דאגה, קייט הצליחה למצוא את דרך המלך, או יותר נכון - הכביש המהיר לחזרה למשקל הקודם.

 

המטרה העיקרית בדיאטה של קייט הייתה להוריד הרבה במשקל ובמהירות, ולהיפטר מכמעט שלושים ק"ג שהוסיפה לעצמה במהלך ההיריון האחרון שלה. כשחקנית בהוליווד, היא הייתה חייבת למצוא פתרון מהיר ויעיל. לכן, המאמנת שלה, אשלי קונארד, פיתחה דיאטה במיוחד בשבילה. הדיאטה המיוחדת אכן פעלה, וקייט הצליחה לחזור למשקלה הטבעי, 52 ק"ג.

 

אז איך עושים את זה? משלבים בין תזונה נכונה והרבה הרבה כושר. מבחינת התזונה, הדיאטה של קייט מתירה לנו לאכול 1,500 קלוריות ביום. זוהי דיאטה שמפחיתה בכמות הפחמימות בצורה משמעותית ומתמקדת בחלבונים (עוף או סויה, למשל). בנוסף, קייט נמנעה מאוכל מעובד והתאמנה במשך שלוש שעות מדי יום במשקולות, הליכון, יוגה ופילאטיס.

 

ארוחה עיקרית בדיאטה של קייט

*מנת עוף אורגני

*3/4 כוס קינואה

*2 כוסות ירקות מאודים (הכל חוץ מגזר או תירס)

*חטיף אנרגיה

 

למרות שהדיאטה הזו עובדת נפלא, היא לא מתאימה לכל אחד. לא לכולנו יש את האפשרות להתאמן שלוש שעות ביום. בנוסף, לפני שמתחילים בדיאטה צריך לשקול היטב אם אתם באמת רוצים דיאטת בזק. אם החלטתם להיכנס לדיאטה בקצב יותר מתון תוכלו לאמץ כמה טיפים מהדיאטה של קייט: לשמור על תזונה בריאה יותר, להפסיק לאכול בחוץ ולהתאמן כמה שיותר.

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל