איך אוכלים נכון גם בחוץ?

יצאתם לארוחה ואכלתם הרבה יותר ממה שתכננתם? בעזרת החלטה נכונה תוכלו לאכול בלי החרטות שאחרי

איך אוכלים נכון גם בחוץ? (צילום: iStock)
חיפוש מתכון דיאטטי
מאת: מערכת בלו

"לאכול בחוץ" זה בדרך כלל ביטוי נרדף לאוכל מהיר ולא בריא. אבל היום גם בבתי קפה ובמסעדות אפשר לאכול נכון. בשנים האחרונות יותר ויותר רשתות מכניסות מנות בריאותיות ודלות קלוריות לתפריט - סלטים ירוקים, לחמים מחיטה מלאה, רטבים דיאטטיים - וכל מה שיעזור לכם לשמור על הגיזרה.

 

כמובן שהמנות הבריאותיות שמציעות לנו הרשתות השונות, לרוב יהיו חלק קטן מהתפריט. לכן, מומלץ להחליט מראש על אופי הארוחה וכך לעמוד בפיתוי מול שלל הקינוחים ומלכודות הקלוריות השונות. עדיף לקבל את ההחלטה לפני שמביטים בתפריט, ולמצוא מנה טעימה שתשביע את הקיבה אך גם תתאים להרגלי התזונה שלכם.

 

חשוב לזכור שההחלטות "הקטנות" הרגעיות שלנו הן בעצם האויבות הגדולות של הדיאטה, ולכן נציב מולן את ההחלטות הגדולות שקבענו לעצמנו מראש. למשל, אם אתם מכירים את עצמכם, ויודעים שבסוף הארוחה אתם אוהבים לקנח במשהו מתוק, זכרו שאפשר להנות מבלי להתחרט אחר כך - אם מחליטים ללכת על הבחירות הבריאות יותר, סלט פירות או מיץ סחוט עדיפים על הקינוחים הקלאסיים המפוצצים בקלוריות.

 

גם הרשתות מתגייסות לטרנד ומציעות לכם מנות בריאות. רשת "קפה ג'ו", למשל, השיקה מנה חדשה, "קלאב 460" (את ערכה הקלורי אתם יכולים לנחש). המנה הומצאה בשיתוף עם התוכנית "לרדת בגדול", המשודרת בערוץ 10. במהלך הצילומים המתמודדים חולקו לשתי קבוצות שהתחרו על יצירת מנה חדשה במטבח. המנה שזכתה מכילה שני כריכים שונים, האחד כפרי והשני קל, לצידם מוגש סלט בריאות וכוס אספרסו.

 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל