פסח ב- Bello! פרוייקט חגיגי (דיאטטי ובריא) לפסח. קדימה לערוך את השולחן

פרוייקט חגיגי לחג הפסח שהוכן ע"י מערכת Bello, מתכונים שווים ועדיין דיאטטים, קינוחים לפסח, טיפים לדיאטה בפסח ואיך לחשב את הקלוריות שלנו בין לבין ארוחות החג

חיפוש מתכון דיאטטי
מאת: מערכת בלו

חג הפסח קרב ובא ואיתו ביחד גם הקלוריות הרבות. למרות שנראה שבחג הזה אין מה לאכול רובנו כבר יודעים שאפילו מספר קטן של מצות עם ממרח פה וחמאה שם יכולים להרוס לנו דיאטה ושמירה על דיאטה שעמלנו בשבילה זמן וקושי לא מבוטל.

 

כאן ב- Bello עמלנו בשבילכם וניסינו לפתור את הבעיות שאנחנו נאלצים להתמודד עימן, אז הנה לפניכם מספר אפשרויות מובחרות שלנו.

 

נתחיל בשני מתכוני דיאטה לפסח, עם מצות ועדיין תתפלאו טעימים להפליא, הראשון קציצות ירק במתכון דיאטטי וכשר לפסח - מגרדים את הירקות, מחממים עם ממש מעט שמן ומתחילים לאכול, קדימה בתאבון! המתכון השני בתוכנית -   סיפתח מדליק לאירוח בחג הפסח, ממרח ביצים על ריבוע מצה קלה.

 

ולקינוח (תמיד חייב להיות קינוח) מתכון משופר לקיצוץ קלורי משמעותי, בורמלוס לפסח או בשמה העכשווי פשטידת מצות "קטלנית".

 

ואיך אפשר עם כל האוכל מסביב לשמור על שפיות (דיאטטית כמובן!), אילנית בר-שהם, כתבת מערכת בלו חקרה לנו את העניין וחזרה עם ההתמודדות של "עשר המכות" שעוזרות להכשיל אותנו בארוחות החג ולשבור דיאטה ותודה למירב אריה שחקרה עבורכם מה חושבים דיאטנים מן המובילים בישראל על פסח ויחד איתם וניסתה לתת מענה ופתרונות לבעיית "עשר המכות" וחזרה אלינו עם סיכום מעולה ל- טיפים לשמירה על דיאטה בפסח.

 

ונסיים בשניים! סיפור קצר על מצה עם ממרח שוקולד ואיך לעשות חשבון קלורי פשוט לפסח

 

חג אביב שמח!

נתראה בחג הבא

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

   
לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל