6 טיפים ביזארים לירידה במשקל

נמאס לכם כבר מכל הדיאטות המשעממות האלה? בכתבה זו הבאנו לכם מספר טיפים שכל אדם הסובל אפילו בקצת מעודף משקל צריך לדעת

6 טיפים ביזארים לירידה במשקל ()
חיפוש מתכון דיאטטי

בכתבה זו הבאנו לכם מספר טיפים ביזארים לירידה במשקל, תופתעו לגלות שכולם באמת יעזרו לכם לדכא את התיאבון ולאכול הרבה פחות בכל ארוחה. כמובן שמאחורי כל טיפ נמצאת תיאוריה שלמה ומחקרים שנעשו על ידי מדענים ודיאטנים מומחים. אז הדקו חגורות הנה אנחנו מתחילים:

 

1. מרגישים רעבים? הריחו תפוח, בננה או מסטיק מנטה.

 

זה אולי ישמע לכם טיפשי, אבל כמובן שזה הוכח מדעית. ד''ר אלן מומחית לדיאטה מאוניברסיטת שיקגו ערכה מחקר בקרב 3000 מתנדבים ובדקה את ההשפעה עליהם למשך תקופה של חצי שנה. היא נכחה לגלות שכאשר אנשים מריחים את אחד משלושת המאכלים הללו, הם מרגישים הרבה פחות רעבים והרבה יותר קל להם לעמוד מול פיתויים במהלך היום.  מה שבעצם קורה זה שכאשר אנחנו מריחים אוכל, אנחנו "מרמים" את המוח שלנו וגורמים לו תחושת שובע.

 

2. הגדילו את ארוחת הבוקר שלכם ביחס לארוחת הערב.

 

המחקר הבא נערך על קבוצת נשים הסובלות מעודף משקל - לקחו 500 מתנדבות וחילקו אותן ל2 קבוצות. קבוצה אחת  צרכה 700 קלוריות בארוחת הבוקר, 500 קלוריות בארוחת הצהריים ו- 200 קלוריות בארוחת הערב. הקבוצה השניה צרכה את אותם מזונות בדיוק אבל ההבדל היה שהן אכלו 200 קלוריות בבוקר ו- 700 בערב. לאחר 13 חודשים בדיוק בדקו את תוצאות המחקר וגילו שהמתנדבות בקבוצה הראשונה ירדו 18 ק"ג בממוצע, ואילו הקבוצה השנייה ירדה 7 ק''ג בממוצע.

 

3. הסוד של "לה פטיט"

 

נסו את השיטה של מאמנת העל וולרי אורסוני. וולרי נותנת לכל המתאמנות שלה ללבוש סרט גומי סביב המותניים לפני כל ארוחת ערב, כאשר הסרט מתחיל ללחוץ יותר מידי,זה בדיוק הזמן לעצור.

 

4. תלו מראה אל מול שולחן האוכל.

 

מחקרים מראים כי אכילה מול מראה מקטינה בשליש את כמות האוכל שתאכלו בכל ארוחה. כאשר אתם מביטים בעצמכם בזמן האוכל זה עוזר לכם להיזכר מה הם המטרות והשאיפות שלכם, ובעצם מזכיר לכם למה החלטתם לעשות את הצעד הזה מלכתחילה.

5. הדליקו את כל האורות בבית וכבו כל דבר אשר משמיע רעש או מושך את תשומת ליבכם

 

מסעדות לא סתם דואגות לעמעם את האורות ולנגן מוסיקה שקטה, רוב האנשים בטוחים שהסיבה העיקרית היא ליצור אווירה רומנטית, אבל האמת היא שהם פשוט רוצים שתזמינו יותר.

 

6. הדליקו נרות בניחוח וניל לאחר ארוחת הערב

 

אם יש לכם בעיית קינוחים, הטיפ הזה בדיוק בשבילכם. ריח הווניל נועד לדכא לכם לגמרי את תחושת הרעב לאחר הארוחה והרצון למשהו מתוק. מחקר שנערך בקרב 160 מתנדבים ונמשך 3 חודשים הוכיח שהצליחו המועמדים להשיל בין 3-4 קילוגרמים ממשקל גופם בשיטה הזאת.

 

אם אהבת, אז תאהבי את זה הרבה יותר. לחצי כאן וקבלי במתנה מדריך וטיפים לשריפת שומן (זה באמת עובד)

בערוץ דיאטה ותזונה תמצאו את כל המידע העדכני אודות דיאטה, סוגי דיאטות ותזונה נכונה. אם החלטת לעשות דיאטה בריאה או למצוא שיטות הרזיה ללא דיאטה, וגם אם החלטתם ללכת על דיאטת כסאח - אתם במקום הנכון.
אתר bello מביא מידע מעודכן לגבי כל סוגי הדיאטות, בצד מאות מתכונים ותפריטי דלי קלוריות, דרכים לשמירה על בריאות ותזונה מאוזנת באמצעות דיאטות נפוצות, שיטות הרזיה טבעית, מציאת הדיאטה הנכונה ביותר עבורכם ואיך עוברים לאורח חיים שכולל תזונה נבונה.
המאמרים והמידע באתר bello מובאים מפי מומחים בתחומם וביניהם דיאטניות, תזונאים ואנשי מקצוע נוספים.

מתכוני דיאטהתפריטי דיאטהדיאטה לילדיםתזונה נכונהדיאטות מומלצותדיאטה מהירהדיאטניתתזונאיתדיאטה לקיץ, דיאטת אטקינס

לא תודה, אין לי צורך לשרוף שומן ולהוריד במשקל